Deo roll-on

Ma intreba Nicoleta ce deo am mai facut si mi-am dat seama ca nu am scris despre ultima mea experienta, 100% reusita:

un deo roll-on

11755237_10204360646360300_1989639170005488820_n

am folosit sticluta unui deo din comert. I-am scos cu grija bila si am spalat-o. Am umplut sticluta cu amestecul obisnuit: solutie saturata de bicarbonat in apa si uleiuri esentiale. Am repus bila la locul ei si sunt foarte multumita de deo asta, functioneaza chiar mai bine decat cel spray, nu reusesc sa imi dau seama daca datorita faptului ca se aplica mai exact pe piele sau pentru ca am folosit un amestec de uleiuri esentiale mai puternic: lavanda, portocale si arbore de ceai, cate 6 picaturi din fiecare.

Inainte de fiecare aplicare il scutur.

Cum fac solutia de bicarbonat?

Iau un borcan si-l umplu cu apa. Incep sa adaug bicarbonat si sa invart pana cand vad ca nu se mai bicarbonatul nu se mai dizolva. Las sa stea pana a doua zi sa se depoziteze pe fundul borcanului resturile solide apoi filtrez cu mare grija solutia saturata si o folosesc la facut deodorante.

Sedimentele le folosesc la curatat chiuveta🙂

6 thoughts on “Deo roll-on

  1. Exact asta e si deo pe care il folosim noi numai ca eu nu filtrez solutia.
    „Reteta” asta se folosea pe vremea comunismului, cel putin eu de atunci o stiu.
    Ca idee, oare ce fel de parfumuri sunt folosite la deodorantele acestea conventionale, eu folosesc o sticluta din 2011 si inca mai miroase cum mirosea deodorantul, nu-mi vine sa cred ca inca nu a disparut mirosul ala artificial desi am spalat de multe ori sticluta, am si lasat-o la inmuiat, la aerisit, nimic, nada, mirosul se tine tare :)) au trecut 4 ani!!! si inca miroase cum miroasea deodorantul..ma gandesc ca acel parfum nu are cum sa faca bine..ma ia groaza cand ma gandesc ce cocktail toxic e intr-un deo si cat de mult sunt folosite.

    Apreciat de 1 persoană

  2. sa stii ca si sticluta mea miroase inca a deodorantul ce-l continea inainte. Nu stiu ce substante chimice contin dar ma bucur tare mult ca nu ajung la mine pe piele…🙂
    Vorbeam cu o cunostinta despre cum miros adolescentii si ea a spus ca al ei adolescent nu miroase a tzap pentru ca se spala des si foloseste o sticluta de deo pe saptamana! No comment.
    Nu stiam ca reteta asta exista si in comunism…❤

    Apreciază

Lasă un răspuns

