Castraveti si gogonele murate la soare

Ii fac in fiecare an, sunt foarte buni daca iti plac chestiile murate prin fermentare🙂

Am spalat bine de tot un borcan. Am asezat in el castraveti crestati pe lung, gogonele, un bucatica mica de hrean, 2 foi de dafin si cateva frunze de fenicul salbatic daca marar oricum nu am… Am adaugat o lingura de sare mare si o felie de paine. Am turnat apa pana cand am acoperit painea. Am pus deasupra borcanului o farfurioara ca sa nu intre insecte in el si l-am postat la soare. In functie de cat de cald va fi in perioada urmatoare – si va fi! – se mureaza in 3-4 zile.

11745452_10204351872100949_7120380235320062456_n

Mie imi plac asa de mult ca le beau si zeama❤

2 thoughts on “Castraveti si gogonele murate la soare

Lasă un răspuns

