O sacosa din resturi

Am scurtat vara asta niste pantaloni de jeans, i-am facut pana sub genunchi. Din resturi am facut o sacosa. Am folosit o tehnica draga mie, numita rag-quilting. Nu am avut tipar sau proiect, am pus bucatile una peste alta, am taiat si-am cusut, apoi am piscat marginile si asta a iesit:

Un fapt interesant: lucrurile facute cu tehnica asta, cu cat imbatranesc cu atat devin mai frumoase ❤

In urma cu cativa ani am facut o cuvertura in genul acesta

si o alta sacosa pe care continui sa o folosesc cu mare drag

10 gânduri despre ”O sacosa din resturi

  1. greenzonelife zice:

    Tot am zis ca fac si eu o sacosa din blugi si o patura de mers la picnic, dar nu am reusit decat sa fac doi saculeti pentru jucarii din cracii de la niste pantaloni care aveau jos sireturi. Da sigur o sa fac si patura de blugi, si sacosa 🙂

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      oare n-a fi tare grea patura din blugi de mers la picnic? Eu mi-as face o cuvertura pe sofa din blugi dar ma enerveaza sa astept 100 de ani pana strang bucatile ca nici nu vreau sa tai degeaba vreun pantalon bun ce l-ar putea folosi careva.

      Apreciază

      • greenzonelife zice:

        pai o patura din aia de purtat in masina, eu nu-mi fac problema cu stransul, ca avem un ritm la rupt blugi intre picioare si eu si sotul, intr-un hal de nu-i mai poate purta nimeni, doar timpul fizic de a realiza patura imi lipseste 🙂

        Apreciază

  2. iulia Be zice:

    vai ce faine sunt…eu sunt total neindemanatica la tot ce tine de lucrul de mana (rusine mie), stiu doar sa cos nasturi si nici nu am rabdare; prefer oricand sa gatesc ceva, decat sa cos….si cand ma gandesc ca mama e maestra in cusut, crosetat, impletit….io nici nu stiu sa tin andrelele in mana :(…. bine macar ca i-am mostenit talentul in bucatarie

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      nu nu nu, aici pe blog nu avem voie sa folosim cuvantul „rusine”, mai ales in combinatie cu vreun pronume personal pentru ca se ard circuitele! 🙂
      O sa iti spun ceva: lucrul de mana nu se renteaza deloc! Candva se putea trai din cusut la masina, azi nu. Eu am o camaruta ce e ocupata cu lucrurile pentru cusut: masa, masina de cusut, overlock, dulapul pentru stofe, nasturi si altecele. Intru in camaruta aia o data pe saptamana cel mult. Fac mai mult cate o reparatie cand si unde. Despre crosetat si tricotat la fel. Costa lana sau ata de crosetat mai mult decat produsul finit.
      Se zice ca lucrul de mana are efect terapeutic, si plimbatul in natura are insa acelasi efect 🙂
      Asa ca nu ai pierdut nimic.

      Apreciază

  3. arakelian zice:

    Si eu zic ca rusinea nu are ce cauta aici. fiecare are calitatile lui si zone care nu ne sunt dezvoltate, de ex. eu nu stiu sa decorez torturi/prajituri.

    Despre cusut, eu am inceput de nevoie, aici e f. scump orice serviciu ca asta, de ex. am luat blugi cu 10 euro si imi cereau 8 euro pt scurtat…. asa ca ce fac sunt: primul rand reparatii si adaptat (avand copil ce creste, imediat vad rezultatele masinii de cusut). Si uite ca am inceput sa castig si cate un ban (banii ii donez la cazurile mele umanitare), din scurtat, captusit, tivit perdele etc. Ca sa fac o afacere buna pt mine, caut numai si numai fire de tricotat/materiale la solduri, sau fac transformari (de ex. coshurile care le-am facut sa sortez hainute sunt facute din niste pantaloni f. faini, marimea 56, care aveau un defect – rupti ca trasi de un caine, intr-un loc,asa ca si i-am cumparat cu 1 euro 😀 ). Evident ca reduceri din astea colosale prind f. rar, dar si cand prind asa ma bucur de ele …

    Apreciază

Lasă un comentariu