Master tonic – cura pentru tot si pentru orice

Am profitat de luna noua de azi si am preparat un Master Tonic, adica o cura pentru … cam tot.

M-am documentat bine si-am purces.
Am razuit o mana de hrean si am pus-o-ntr-un borcan. Am adaugat o mana de usturoi curatat. O mana de ceapa curatata si taiata in bucati. O mana de ghimbir curatat si taiat. Cativa (4) ardei iuti spalati si crapati in doua.
Am acoperit totul cu otet de mere. Acuma mai ramane doar sa las totul sa se macereze timp de 14 zile. Apoi o sa filtrez lichidul si o sa-l beau cate o lingura de trei ori pe zi in caz de raceala, gripa, febra, dureri diverse, paraziti etc etc etc.

Resturile solide se pot marunti in robot si folosi apoi la marinat carne, in amestec cu ulei ca si dressing etc.

De fapt tonicul asta contine tot ceea ce eu iubesc: usturoi, ceapa, hrean, ghimbir si ardei iuti. Plus otetul de mere care e si el pe lista de favoriti!

O sa vedem peste 14 zile ce se intampla… 🙂

IMG_3007

Documentatie:
http://heal-thyself.ning.com/profiles/blogs/master-tonic-101
http://hiddenpondllc.com/supertonic

11 gânduri despre ”Master tonic – cura pentru tot si pentru orice

    • simplitaly zice:

      sincer: nu stiu. Incearca sa faci o cautare pe google pentru „master tonic doctor schulz” si vezi ce gasesti. Cred ca de fapt depinde si de constitutia copilului, vad multi prunci care depasesc in dimensiuni adultii… eu lor le-as da doza intreaga.

      Apreciază

  1. Lili zice:

    Ce ma fac ca eu nu suport ardeii iuti.Imi provoaca dureri ca la nastere 😦
    Vrei sa folosesti tonicul doar cand ai o boala sau il bei deja preventiv ca un fel de imunizare ?

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      apoi nu pune ardei iuti. Si eu am redus cantitatea si i-am crapat doar cat sa intre lichidul prin ei, cand o sa filtrez totul ardeii n-o sa-i macin pentru dressing sau marinata.
      Mie imi place sa simt in mancare un pic de picant, numai asa, o idee. Mai ales acuma ca avem ardei iuti cruzi, sunt o minune 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu