Lasti cu branza

Primesc lapte. Il daruiesc. Si cand nu gasesc cui, il transform in branza proaspata de exemplu. (Da, cand fac din astea iau pastila pentru ca sunt intoleranta la lactoza)

De exemplu zilele astea am facut branza proaspata din 2 l de lapte integral. Am pus laptele la fiert, cand s-a incins bine am adaugat 4 linguri de otet, am invartit pana s-a coagulat si am strecurat totul printr-un prosop asezat pe-o strecuratoare. Am legat prosopul si le-am pus la scurs aninat de un maner al mobilei din bucatarie, de-asupra chiuvetei.

17760202_10208659781916002_1636423299345023814_n

Azi am pus o oala cu apa la fiert. Apa cu sare.

Apoi am luat o tigaie si am pus la prajit/topit 100 g de sunculita taiata marunt. Am adaugat 200 g din branzica de mai sus si 4 linguri de apa. Am invartit un pic si am obtinut un sos foarte cremos.

Intre timp apa a inceput sa fiarba. Am pus la fiert, in ea, 170 g de lasti (tagliatelle) . 70 f pentru mine, 100 pentru el. Le-am fiert, le-am scurs, le-am repus in oala. Am pus peste ele sosul de branza proaspata si le-am piperat bine.

In farfurie, le-am presarat cu seminte de chimen negru culese anul trecut din gradina din fata casei. Se potrivesc si semintele de mac foarte bine…

Le-am acompaniat cu o portie zdravana de salata de salata verde.

Pofta buna! ❤

Lasă un răspuns

