Cum sa eliminam grasimea in cateva secunde, cu costuri zero

Folosind ceva ce avem in casa sau are altcineva in casa si ne-o da pentru ca oricum, altfel o arunca.
Da, ma refer la ea, la divina cenusa de lemn.
Eu am pus de-oparte cenusa umeda ramasa de la facutul lesiei, se poate insa folosi si cenusa proaspat umezita.
Am scris despre cenusa asta c-o folosesc la curatat cam orice are nevoie sa fie tratat cu solutii abrazive: wc, vana, chiuvete si, inclusiv, oale.
Azi am curatat, in cateva secunde, fara sa folosesc detergenti sau apa calda, tigaia in care preparasem sosul pentru macaroane.
Am pus o lingura de cenusa umezita, am facut cateva miscari rotative si am limpezit.
Rezultatul este perfect, nici urma de grasime.
Nu am poluat si nu am invetit bani in industria de detergenti.
Me happy! 🙂

IMG_0147

IMG_0148

IMG_0149

6 gânduri despre ”Cum sa eliminam grasimea in cateva secunde, cu costuri zero

  1. daniela zice:

    M-apuc sa strang cenusa.2 intrebari: ça sa vas de-i facuta solutia la rece, tre sa piste limba?
    Are importanta un ce-o depozitez? Am un récipient mare de plastic.oricum n-o pub on soare sa-l incinga.am va zut ça se poste folosi si-n gradins.sa-mi notez cum.
    Mersi

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      Pot sa iti spun eu cum fac: pun cenusa si apa intr-o galeata de plastic, cu capac. Cand ii vine vremea o filtrez si torn lichidul in sticle, cenusa umeda in borcane, scriu mare pe eticheta despre ce e vorba si le depozitez.
      Metoda asta, fara fierbere, am vazut-o pe un site nemtesc. Eu adaug apa rece peste cenusa, se poate insa adauga apa fierbinte si amesteca bine si apoi filtra dupa 3 zile.
      Si ideea cu piscatul la limba tot din internet o am, am testat si cu lesia facuta la rece si pisca si asta.
      Citeste te rog aici, un articol foarte exact in limba romana: http://zarina-ivanova.blogspot.it/2010/11/intretinerea-casei-dezinfectanti.html

      Apreciază

  2. daniela zice:

    am folosit pana acum cenusa,la inlaturat grasimea, arsurile de pe vase. face treaba f buna. lesie, inca n-am facut da se-aproprie si randul ei. multumesc:)

    Apreciază

  3. daniela zice:

    nu:)
    da pana acu n-am avut nimica.o iau din cutia-n care-o tin, o presar in tigai, cratiti, inmoi un pic si cand le spal tot asa fara manusi.
    nu prea stau mult cu mana pe ea.
    din contra-n-are legatura-am cumparat un sapun bio marseille cica cu miros de nu-s ce, imi face mana praf!nu-l mai folosesc desigur.
    asta asa ca o paralela intre un produs si altul.

    Apreciază

Lasă un comentariu