Timpul schimbarilor

door-672999_1280

Ieri, stand si tragandu-mi sufletul dupa vizita cosarului ce ne-a curatat hornul nefolosit de la 1.800, m-am uitat in jur si m-am suparat, m-am enervat cu lumea, cu tot. In dormitor o gaura in perete pe unde si-au facut acces la horn, acoperita cu banda izolatoare. Acoperita bine si totusi gaura! In peretele din dormitor!

In sufragerie mobilele impinse si trase, navigand in deriva, in cautarea unei noi pozitii care sa lase loc sobei de lemne ce va fi instalata imediat dupa intubarea hornului.

Plina de draci am iesit afara.

Well, afara situatia nu este altfel. In pregatirea ultimei faze de demolare am scos si impins si gasit un alt loc si mutat si tras lucruri, am eliberat astfel si cimentul (vechi si el din anii 1.800 si in conditii foarte dificile) care va fi scos TOT! Marea restructurare a curtii din spate am decis s-o facem si mai mare daca tot ne-am apucat de ea asa ca, peste cateva saptamani, curtea din spate nu va fi altceva decat un loc gol. O foaie alba. Pe care noi vom scrie apoi in functie de preferintele si de nevoile noastre.

Intre timp in casa se produc mari schimbari si afara se produc (si mai) mari schimbari. Si era cat pe ce sa ma las in voia dracilor.

Mi-am pus insa o frana emotionala cand mi-am dat seama ca fiecare schimbare majora din viata mea a fost precedata de astfel de perioade, de haos, de dezordine…

Da! Peste cateva zile/saptamani voi avea mult-dorita soba-pe-lemne in casa si voi face focul in ea in conditii de maxima siguranta pentru ca hornul este curat si va fi intubat in mod corect.

Da! Peste cateva saptamani curtea va fi libera de orice urma de ciment si de mai-stiu-eu-ce. Si pe locul grajdului (zona cea mai mangaiata de soare pe toata durata zilei) voi face gradina de legume. In spate vor fi doar pomi fructiferi si tufe de zmeura, ribizli, afine samd. In partea cea mai umbroasa a curtii va fi parcarea acoperita a barcii, tractorului si a masinii.

Wow! Imagine that!

M-am uitat apoi inauntrul meu si am constatat ca si acolo se produc mari schimbari. Ca inca mai am unele lucruri ne-la-locul-lor si altele care inca nu au un loc al lor, ca mai am de sortat unele nimicuri dar ca directia si ritmul in care se produc schimbarile sunt

FABULOASE!

 

 

 

PS Pentru o prelucrare mai acurata a schimbarilor, pentru a ne putea economisi resursele intelectuale, suntem fara antena TV. Firele treceau prin hornul mai sus pomenit.

 

 

3 gânduri despre &8222;Timpul schimbarilor&8221;

  1. simplitaly zice:

    De fapt schimbarea este singura constanta in viata si, daca mai demult, reactionam cu iritare si nervozitate la ea, recent vad c-am invatat (si ma felicit pentru asta!) sa rup vechile tipare si sa vad frumosul chiar inainte ca el sa se produca.

    Apreciază

Lasă un răspuns

