Plan alimentar pentru a douazecisipatra saptamana a anului 2017

De cate ori arunci alimente iti arunci banii si timpul la gunoi. Planifica-ti meniul!Model de alimentatie:  

Post intermitent 20:4 (20 ore fereastra fara mancare): 1 masa pe zi compusa din supa, o salata mare si o portie consistenta de „felul doi“

Consum redus de lactate

Consum redus de carne (carnea ca si condiment)

Supele saptamanii: ciorba de legume din gradina (fasole, loboda, pastarnac, morcov, patrunjel etc)

Salatele saptamanii: de salata verde, de castraveti, mixta

Painile saptamanii: paine integrala si de secara

Bauturile saptamanii: kefir de apa cu diverse ierburi aromatice

Gustarile saptamanii: caise si agrise

Feluri principale:

Luni: Pelmeni

Marti: Paste à la amatriciana

Miercuri: Orez cu creveti

Joi: Couscous cu legume si somon afumat

Vineri: Salata calda de naut

Sambata & duminica: dupa inspiratie

 

Pe lista de cumparaturi am ceapa

Gradina incepe sa produca, am cules deja al doilea dovlecel! De acum incolo meniul il voi construi preponderent pe ceea ce imi ofera gradina, apoi pe ceea ce am in frigider/congelator/camara pastrandu-mi cheltuielile alimentare la minimum necesar, fara a face rabat de la sanatate.

Continui sa maresc cantitatea de legume din mancarurile gatite, sa evit pe cat posibil faina alba si zaharul rafinat.

 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s