Love Your June

19105588_10209242465762734_7174966711762646008_n

Nu stiu altii cum sunt (si, sincer, nici nu e treaba mea!) dar eu cand vine luna iunie intru in extaz.

PUR – SI – SIMPLU

Iubesc tot ce tine de luna iunie. Absolut tot!

Temperatura aerului: perfecta! Nici prea cald nici prea frig, serile sunt placute, racoroase, zilele calde.

Parfumurile din aer: ajunge sa deschid usa de la intrare si casa mi se parfumeaza cu mirosul iasomiei false ce umple gardul vecinului. N-o vreau pe gardul meu pentru ca parfumul i-ar fi prea intens si m-ar deranja. Asa insa, de la a doua casa, ajunge pana la mine exact cantitatea necesara de mireasma care imi umple casa.

Proportia dintre durata zilei si a noptii: perfecta! Nu stam la zece seara gugustiuci cu ochii cat cepele ca e inca lumina si nici nu ne bagam in pat la 7 seara ca s-a-ntunecat!

Gradina in iunie este mirifica! Dovleceii cresc vazand cu ochii si mi se inmoaie genunchii de emotie cand ii vad si stiu ca i-am facut eu, din seminte! Rosiile se formeaza deja, fasolea verde e atat de cruda ca abia atinge apa clocotinda din oala si e deja fiarta.

Plimbarile pe campurile dimprejurul casei ma cadourisesc cu o multime de culori si de forme, as sta ore intregi sa ma uit cum zboara fluturii!

Bugetul pe iunie este unul foarte placut la pipait. Dupa socurile avute cu facturile la incalzire in lunile trecute, astea ce vin in iunie sunt parfum de lacrimioare – pardon, de iasomie falsa! :)) Bugetul pentru mancare este unul redus chiar daca ne bucuram de compania multor prieteni. Gradina a inceput deja sa dea legume si caisul enorm din livada este plin ochi cu caise ce tocmai se coc.

Casa a primit plase impotriva insectelor, le-am montat noi economisind astfel o caruta de bani. Si am observat ca plasele respective nu numai ca ne protejeaza impotriva tantarilor dar ajuta si la cresterea calitatii aerului din casa prin faptul ca nu lasa sa intre puf si praf. A fost o investitie destul de consistenta dar hei, o calculez la capitolul „sanatate”: fara tantari dormim mai bine si nu riscam sa ne imbolnavim de cine-stie-ce-boli-transmise-de-tantari sau de scarpineala.

In ceea ce priveste bucataria am doua mini-proiecte pentru luna iunie:

  1. Sa usuc plante valoroase, de calitate inalta, pentru infuzii (azi, de exemplu, m-am intors acasa de la plimbare cu bratul plin de sunatoare!)
  2. Sa fac „Selleriesalz” (Sare de telina)

Pentru trup: kilogramele au inceput sa se duca acuma ca mi s-a reglat din nou alimentatia. Cineva din anturajul meu imi pregateste niste antrenamente filmate pe care sa le pot face acasa. Abia astept!

Pentru minte: mi-e „pofta” de un curs lejer, ceva frumos si voios ce sa invat vara asta asa, printre picatele, in cateva minute pe zi. Voi lua la purecat EdX si coursera.org, daca doriti sa imi recomandati ceva sunt ochi si urechi.

 

 

7 gânduri despre &8222;Love Your June&8221;

Lasă un răspuns

