Loboda salbatica la tigaie

18527683_10209091639112162_5113444824330538902_nFoarte simplu de facut, din doar 3 ingrediente din care unul creste salbatic, in natura, sub forma de buruieni pe care le smulgem nemilos din gradina de zarzavaturi.

Este vorba despre loboda salbatica ce creste fara sa fie semanata sau udata sau ingrijita in vreun fel! Si creste atat de repede incat o pot culege si gati de 2 ori pe saptamana!

Daca ma intrebati ce gust are: de spanac! De fapt a fost spanacul antichitatii si vine iar la moda… am scris recent ca prietena mea din Austria o cultiva la ghiveci si este foarte mandra de Baumspinat-ul ei (copacul de spanac).

Sa va spun cum am gatit-o deci ultima data: am incalzit ulei de masline intr-o tigaie si am incalzit un catel de usturoi zdrobit in el. Am adaugat frunzele de loboda salbatica si varfurile crude ale tulpinilor si am pus capacul. L-am ridicat doar din cand in cand cat sa invart rapid in tigaie ca ale mele nu-s (har Domnului!) antiaderente! Cand s-a inmuiat bine am sarat loboda si am stins focul.

Foarte simplu, nu-i asa?

Se poate servi ca si aperitiv, unul din familia aperitivelor sanatoase si pline de vitamine. Sau se poate servi ca si garnitura langa carne sau langa un ou ochi sau… de ce nu?!… ochi romanesc. Despre care urmeaza sa scriu curand!

Un gând despre &8222;Loboda salbatica la tigaie&8221;

Lasă un răspuns

