Plan alimentar pentru a optusprezecea saptamana a anului 2017

www.simplitaly.wordpress.com

Model de alimentatie:

Post intermitent 16:8 (16 ore ferestra fara mancare): 1 masa principala pe zi + una compusa din salata si, eventual, 1 sandvish sau o piadina

Consum redus de lactate

Consum redus de carne (carnea ca si condiment)

Supele saptamanii: supa de legume

Salatele saptamanii: de rucola, de ridichi, de varza murata

Painile saptamanii: paine integrala

Bauturile saptamanii: kefir de apa cu diverse ierburi aromatice

Gustarile saptamanii: pere, nuci, stafide

Feluri principale:

Luni si marti: Orez cu creveti si sparanghel

Miercuri: Conopida cu sunca si oua fierte

Joi: Fasole cu sardine

Vineri: Tagliatelle cu ciuperci

Weekend: dupa inspiratie

 

4 gânduri despre &8222;Plan alimentar pentru a optusprezecea saptamana a anului 2017&8221;

  1. o femeie zice:

    Tu mai ai varza murata din toamna sau ai facut din nou? ma gandesc sa mai pun un borcan de varza la murat ca am borcane mici…
    In rest, ne explici cum ai facut Orez cu creveti si sparanghel? Am di tati in frigider 🙂

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      mai am varza din toamna, facuta de matusa mea. Scuza-ma ca nu ti-am scris mai devreme cum am preparat orezul, sunt cam limitata in timp (hihi). Dar n-am facut nimic special, am calit in ulei: o ceapa, un catel de usturoi, crevetii, un morcov si o lingura de pasta de ardei, am adaugat sparanghelul taiat in bucati (am folosit partile inferioare la treaba asta) si am stins cu supa, am adaugat sare si piper. Supa am pus destul de multa. Separat am calit un catel de usturoi intr-.o lingura de ulei de masline, am adaugat o cana de orez, l-am calit, am adaugat 1 1/2 cani de supa si o foaie de dafin, am pus capacul si ceauceau pana cand s-a facut aproape de tot. Inainte de a-l servi am pus doua portii de orez intr-o parte din sosul lichid obtinut si i-am mai dat un clocot scurt. Restul de sos si restul de orez le-am pus in frigider si a doua zi le-am impreunat si le-am incalzit. In felul asta orezul nu se mamaligeste la incalzit.

      Apreciat de 1 persoană

  2. Enache Alexandra zice:

    Mie imi este pofta de un pepene murat, dulce-acrisor, cum il fac adevaratii maiestri.
    Si eu am inceput sa am o pofta de supe in ultima vreme. M-am cam saturat de uscaturi. Ultima supa a disparut din cratita in cateva ore. Devoratorul a zis ca a iesit foarte buna si ca mai vrea.

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      La mine-n casa sunt putine zile pe an fara supa/ciorba. Le consider un tip de fast food sanatos. Iau cu polonicul din oala, incalzesc, in 5 minute am mancarea pe masa. Jean Valnet are o opinie foarte buna despre supe/ciorbe, nu-mi amintesc cuvintele sale exacte dar stiu ca le considera infuzii de sanatate cu tot felul de proprietati benefice… desigur nu si in cazul in care sunt facute cu maggi si vegeta sau mai stiu eu ce.

      Apreciază

Lasă un răspuns

