Bine ai venit mai(ule)

Welcome May

Si-am intrat si-n luna mai cu bine, asta inseamna ca aprilie s-a incheiat si el tot cu bine. A fost o luna cu multe cheltuieli mari pentru ca am schimbat cauciucurile, am platit impozitul pe casa, am avut iar o factura mare la gaz si tot asa. Bineinteles ca nimic nu ne-a luat prin surprindere pentru ca prevazusem deja totul in buget si banii pentru diversele facturi/cheltuieli i-am strans aproape pe nesimtite de-a lungul lunilor trecute.

Gradina de zarzavaturi arata foarte bine, deja am inceput sa recoltam rucola si ridichi, pe langa ierburile aromatice care sunt o splendoare. Pana la urma in gradina din fata casei nu pot sa tin plante comestibile asa ca m-am gandit s-o umplu cu flori si, de cate ori am fost la cineva in vizita, am plecat cu cate un rizom, o radacina sau o tufa intreaga asa ca la ora asta nu mai stiu exact cate feluri de irisi am, vom vedea la anul cand vor face flori. Tot la capitolul gradina si tot la capitolul economisit: am produs eu plantele necesare, din seminte, si daca nu as fi omis sa scriu cate o eticheta cu numele fiecareia as fi putut declara proiectul o reusita absoluta, este bine insa si asa, iubim surprizele.

In legatura cu casa: am deschis mansarda si am inspectat acoperisul – este in stare perfecta! Am vandut o sofa de doua locuri mostenita de la fostii proprietari care era prea masiva pentru gusturile noastre.

Chiuveta din bucataria de serviciu inca tot nu am rezolvat-o dar mai are ceva vreme.

Proiectele pentru luna mai sunt diverse.

Pentru suflet si minte: am comandat 3 carti de la biblioteca. Prima – Fitoterapia. Vindecare prin plante de Jean Valnet mi-a venit deja azi. Inca nu am reusit sa ma dumiresc cum pot sa citesc e-bookurile din sistemul bibliotecii, deocamdata reusesc doar sa ma abonez la carti.

Pentru corp: voi petrece cat de mult timp posibil in gradina si in plimbari cu cainii.

Profesional: am inceput de curand noul job si sunt foarte multumita de conditii si ma bat pe umar ca nu m-am complacut la fostul loc de munca si am cautat ceva ce sa mi se potriveasca mai bine.

Financiar: din cate se vede veniturile suplimentare mi se vor reduce putin, unii din protejatii mei au iesit la liman si asta este foarte bine. Cand nu mai au nevoie de mine stiu ca mi-am facut bine treaba. Va compensa insa salarul de la jobul meu si, la sfarsitul lunii septembrie vom putea instala mult doritul si ravnitul sistem fotovoltaic.

Haita a suferit modificari: Lia (cea mica) s-a imbolnavit de epilepsie in urma unui atac suferit din partea unui caine mare, intr-una din plimbarile noastre. Dupa cateva incercari am reusit sa dibuim doza corecta de fenobarbital si situatia s-a normalizat. Sally este in calduri.

In mai vom continua proiectele deja incepute adica ne vom ocupa de gradina si de demolare care merge incet dar hey, nu ne grabim nicaieri!

Sa aveti un Happy May!

 

5 gânduri despre &8222;Bine ai venit mai(ule)&8221;

  1. o femeie zice:

    Imi pare rau sa aud de incidentul pentru Lia, recuperare rapida!
    Si felicitari pentru inceputul de job! Ne spui mai multe?
    Si felicitari pentru reusita la meditatii, chiar daca scad banii pentru tine, cred ca indirect iti va face reclama (eventual poti sa ii propui asta, daca stie pe cineva in zona in nevoie).

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      Aici se munceste cu ideea ca este criza de munca si ca daca angajatorul il da pe unul afara, altii zece asteapta sa ii ia locul. Eu insa m-am gandit ca daca e criza de munca pentru noi, angajatii, este la fel de criza si pentru ei, angajatorii/antreprenorii. Si ei multi dau faliment si concurenta este foarte mare intre ei. Si de aceea daca un angajat este de valoare ar trebui sa si-l tina strans.
      Locul de munca ce l-am avut anul trecut nu mi-a placut din multe puncte de vedere si mi-am cautat altul. Cel pe care il am acum este foarte ok si fara neajunsurile celui de anul trecut.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

