Obiceiuri frugale

Fa sa-ti placa sa stai acasa

Excursiile si calatoriile iti largesc orizontul si te schimba profund. Asta in cazul in care sunt facute cu acest scop. Daca insa scopul este sa fugim dupa soare in decembrie si sa vrem sa schiem in iulie, treaba devine foarte scumpa si foarte poluanta pentru mediul inconjurator.

„Statul acasa” poate avea calitati terapeutice! Daca esti la casa ta a dat norocul peste tine, poti sa te organizezi cum vor muschii tai. Daca inca locuiesti la casa altora, ai desigur un coltisor al tau. Ala e „acasa” al tau. Fa-l frumos. Fa-l comod. Fa-l sa fie invitant. Aranjeaza-l in asa fel incat atunci cand esti departe de casa si te gandesti la el sa ti se ridice parul pe mana! Umple-l cu ce-ti place tie sa faci! Carti! Televizor cu telecomanda la indemana! Trusa de facut unghiile! Whatever te face fericita! Coltisorul tau este templul tau. In care nu admiti activitati indoielnice. Ca de exemplu barfa. Ca de exemplu gandurile (auto-)critice. Ca de exemplu strigatele si drama. Se permite insa plansul. Da. Cateva lacrimi, nu multe. Cat sa-ti faci damblaua.

Coltisorul meu este casa ce-am cumparat-o cu cativa ani in urma. Sufrageria cu sofaua extra large pe care ne lafaim cand ne uitam la tv. Gradina din spate cu masa de sub caisul imens si chaize long-urile intinse la umbra. Baia de serviciu, cu multa lumina si vana plina cu apa calda. Tufa de iasomie din fata casei.

Desi avem suflete de vagabonzi, in ultima vreme ne gandim de doua ori inainte sa ne decidem sa mergem intr-o excursie. ❤

5 gânduri despre &8222;Obiceiuri frugale&8221;

  1. o femeie zice:

    desi ne e drag acasa (am hobby-urile si locurile mele calde), noi suntem o gena de plimbareti. Visul meu e o rulota si turul europei ….
    Iarna mergem pe insule, la soare. Am considerat ca in loc de vitamina D sa organizez o prajeala la mare distanta de casa. Asa de drag imi e acolo ca as cumpara locuinta 😀

    Apreciază

  2. Ioana zice:

    Chiar azi citeam că puțini sunt cei care călătoresc, deoarece chiar le plac călătoriile. Mulți o fac, fiindcă e la modă, fiindcă vor să se dea mari pe unde au ajuns. Trist când trebuie să recurgi la așa ceva.

    Apreciat de 1 persoană

  3. ina zice:

    De multa vreme voiam sa dau un semn, sa las un comentariu, sa stii ca iti citesc si iti apreciez postarile, ca sunt simple si sincere si le percep ca venind de la cineva cu care sunt pe aceeasi lungime de unda. Cred ca e politicos si corect sa fac asta, nu,? Ca si scrisul asta nu e asa simplu cum crede lumea 😊
    Numai bine iti doresc,
    Ina

    Apreciat de 2 persoane

  4. Marilena zice:

    Și eu am suflet de vagabond. :)) Și am un soț la fel de plimbaret și un hobby care mă trimite des pe munți sau in general in natura! Dar e o plăcere destul de costisitoare!

    Apreciază

Lasă un răspuns

