Obiceiuri frugale – Cauta produse cu pret redus si foloseste cupoane

Cauta produse cu pret redus si foloseste cupoane

Urmatorul obicei frugal de pe lista publicata de administratorul paginii Facebook Luxul Simplitatii, zice sa cautam produse cu pret redus, la oferta si sa folosim cupoane.

Fara a face un hobby sau un sport din asta, asa cum am vazut unele emisiuni la tv, personal nu caut cupoanele dar nici nu le refuz. Ultima data cand am fost la cumparaturi inainte de Sarbatorile de Paste am primit un cupon de zece euro reducere la o suma totala de achizitie de EUR 50,00. L-am luat si sigur o sa-l folosesc. Am mai primit de la cineva un cupon de 10% reducere pentru produse cumparate de la magazinul pentru animale si sigur o sa-l folosesc data viitoare cand o sa iau mancare pentru caini. La asta se reduce activitatea mea de cuponare (stiu ca nu exista cuvantul asta in limba romana, sic sic!).

In schimb la cautat oferte sunt ceva mai vioaie. Haine si pantofi cumparam foarte rar, foarte putine si aproape exclusiv la iesirea din sezon cand le gasim cu pret redus. Mai caut reduceri la produse perisabile. Cand gasesc de exemplu carne a carei termen de valabilitate expira maine si azi o pot lua cu o reducere de 25-30% o iau si o prepar imediat ajunsa acasa si apoi o congelez sau o congelez cruda. Mai iau la pret foarte redus (cativa centi) oase pentru supa si carcase. Pe langa faptul ca am mai mereu supa clara in frigider, ma mangai si cu gandul ca folosesc oase ce altfel ar ajunge la gunoi si pacat de sacrificarea animalului daca noi ii folosim doar muschiul. Pentru caini primesc oase gratuite.

Cred ca aspectul cel mai dificil al ofertelor este acela de a rezista tentatiei de a cumpara un produs doar pentru ca este in oferta!

4 gânduri despre &8222;Obiceiuri frugale – Cauta produse cu pret redus si foloseste cupoane&8221;

  1. o femeie zice:

    Argumentez ca doar pt magazinele si sectiunile de unde cumparam constant si la produse folosibile. Eu am primit niste reduceri la cora aplicabila la produse semi preparate, adica inaplicabila pt mine.

    Pe mine ma ajuta mult vecinele/prietenele si ma contacteaza cand sunt oferte la produsele de baza (de ex. la peste bio).

    Apreciază

  2. Mari zice:

    Eu m-am inscris pe un site care iti trimite reduceri acasa prin posta tot la 6 luni, nu le folosesc pe toate dar iau ce e mai interesant. Aici pe spatele tichetului de la supermarket sunt imprimante unele reduceri ( chiar si la restaurant).

    La unele oferte 2+1 gratuit trebuie tot timpul sa te uiti la pret /kg ca uneori maresc pret /kg si crezi ca faci o afacere cand colo este exact ca si cum ai lua exact fara oferta.

    Apreciază

Lasă un răspuns

