Plan alimentar pentru a cincisprezecea saptamana a anului 2017

Planifica-ti meniul ca sa te poti bucura de mese in liniste si paceModel de alimentatie:

Post intermitent 16:8 (16 ore ferestra fara mancare): 1 masa principala pe zi + una compusa din salata si, eventual, 1 sandvish sau o piadina

Consum redus de lactate

Consum redus de carne (carnea ca si condiment)

Supele saptamanii: supa de sparanghel, ciorba de legume cu tarhon proaspat

Salatele saptamanii: de varza, de castraveti

Painile saptamanii: paine integrala

Bauturile saptamanii: apa aromatizata cu ghimbir, lamaie, roinita si menta, ceaiuri

Gustarile saptamanii: portocale, nuci, stafide,

Feluri principale:

Luni si marti: Mazare cu carnat

Miercuri: Orez basmati cu sos de praz

Joi: Cous cous cu fructe de mare

Vineri: Tagliatelle cu ciuperci

Weekend: dupa inspiratie

 

Anunțuri

3 gânduri despre &8222;Plan alimentar pentru a cincisprezecea saptamana a anului 2017&8221;

  1. Mari zice:

    Carmen – daca tot vine vara, la capitolulul bauturi, daca vrei iti trimit ciupercute de kefir de fructe, iti faci o bautura racoroasa carbogasoasa natural si in plus cu multe probiotice.

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s