O bomba de vitamine cultivata pe pervaz

In urma cu cativa (multi!) ani, m-am indragostit de germenii creson. Am vazut pe pervazul unei prietene o tavita in care pusese vata amezita si pe care cresteau niste plantute firave foarte simpatice. Am intrebat-o ce sunt alea si mi-a uns urgent o felie de paine integrala cu unt, a frezat o portiune din coama de plantute din tave, mi le-a pus peste si mi-a urat „Pofta buna!”. Si chiar ca sunt bune!

Investitia este minima. Un pliculet cu seminte de creson costa foarte putin. Apoi se ia o tavita reciclata sau, cine vrea sa evite plasticul, ia o farfurie normala, ii aseaza un strat de vata normala sau un prosop de hartie pe fund, le umezeste bine si imprastie deasupra semintele de creson. Singura filozofie este sa tinem baza (vata sau hartia) imbibate constant cu apa.

Apoi ii vezi cu ochiul liber cum cresc, de la zi la zi. In doua saptamani ai o frumoasa recolta de vitamine de cea mai buna calitate, pe pervazul geamului.

Noi le tundem in functie de necesitati si le punem pe sandvisuri, in lipii, le adaugam la salate, in farfuria de supa…

Au un gust „iute” foarte foarte proaspat si placut, exact ce ne trebuie primavara devreme.

 

Lasă un răspuns

