Jurnal de martie 2017

Februarie a fost luna luatului de ramas bun. M-a lasat in urma trista insa m-a invatat ca si tristetea, in sine, este un profesor foarte eficient.

<><><><><><><><>

RIP

<><><><><><><><>

Martie se asterne inocent in fata mea si, din punct de vedere al casei si gradinii, proiectele sunt urmatoare:

martie

  • marit colectia de seminte semanate pentru a face plante. Pana acuma am semanat: rosii de cateva feluri, ardei, gogosari, ardei iuti, dovlecei cu coaja deschisa la culoare (preferatii mei), dovleci de 3 feluri, busuioc
  • am arat o bucata de pamant lunga de 14 metri si lata de 2. O vom imparti in sectoare si vom decide ce si unde semanam/plantam
  • am scos din pamant un copac mort si l-am inlocuit cu un corn tanar ce vine din gradina in care am copilarit candva, demult… L-am pus in fata ferestrei de la bucatarie si, stiind ca este unul din primii pomi ce infloresc primavara, abia astept sa ma bucur de el… apropo, alunul a inflorit deja!
  • in camera de oaspeti am inlocuit o masa mare cu o canapea extensibila care o sa-mi simplifice mult viata cand voi avea musafiri mai numerosi
  • am trecut printr-o perioada grea si casa a reflectat exact ceea ce s-a petrecut in sufletul meu: insomnie, ganduri, griji, durere, doliu. De cateva zile insa ma simt ceva mai bine asa ca si casa a inceput sa arate mai uman, totusi mai am multe lucruri de sortat, de unde-or veni ele oare??
  • proiectul cel mare pentru luna martie va fi indepartea acoperisului grajdului, incepand de luni ma voi ocupa intensiv de organizarea lui
  • in bucataria de vara vom inlocui o chiuveta antica de ciment cu una normala, de bucatarie ca sa pot sa gatesc la vara mai comod. Cea de ciment are deja locul ei, sub robinetul de afara
  • vom duce la umplut cele doua butelii de gaz pentru bucataria de vara ca sa nu mai avem treaba cu ele pana la toamna
  • au inceput sa iasa verziturile gen macris si papadie, incep sa le incorporez in alimentatie

Martie din punct de vedere financiar va fi mult mai relaxat decat luna precedenta. Facturile de incalzire se vor diminua in mod sigur si, prin faptul ca am profitat de o oferta de internet+telefon, suma alocata lunar comunicatiilor scade cu EUR 5,00/luna (= EUR 60,00/an) in timp ce minutele de convorbire sunt nelimitate si internet ceva mai larg decat inainte.

Martie din punct de vedere al sanatatii:

  • imi voi intensifica stradaniile de a slabi atat eu cat si cainii pentru ca veterinarul ne-a atras atentia ca ori fac prea putina miscare ori mananca prea mult
  • analizele de sanatate generala le-am amanat pentru la toamna

Astept cu nerabdare sa infloreasca zambilele si narcisele si toate celelalte flori care sunt pline de boboci. Tufa de gutui salbatic din fata casei a inflorit datorita mie pentru ca anul trecut am decis sa nu o mai tund!

Va doresc un martie mirific!

8 gânduri despre &8222;Jurnal de martie 2017&8221;

  1. o femeie zice:

    Condoleante pt pierderea suferita…
    Despre starea de insomnii si griji, iti recomand sa iesi la soare pt a reface dozele de vitamina D. Vine primavara si ne energizeaza.

    Vrei, te rog, sa ne pui poze cu alunul?

    Apreciază

    • simplitaly zice:

      doliul este o faza care nu trece cu vitamina D. Cand sufletul meu va reusi sa faca pace cu ce s-a intamplat vor trece sigur si ele, la fel ca si grijile. Pe posterul de prezentare al articolului, una din imagini arata un flacon albastru cu capacul gaurit. Il folosesc la udat plantutele. In spatele lui vezi niste „flori” galbene, lunguiete… sunt florile de alun 🙂 ❤

      Apreciat de 1 persoană

  2. Mari zice:

    Condoleante Carmen, cu cat a fost mai apropiata persoana cu atat vei avea nevoie de mai mult timp pentru a trece peste acest moment. Trimite-i toate gandurile tale bune ca persoana sa se poata desprinde linistita de lumea aceasta. Sper ca din aprilie, mai sa reincepi din nou lucrul, acesta iti va ocupa timpul si mintea.

    Si ca e Martie un mic gand cu un martisor , nu am timp de poza.

    Apreciază

Lasă un răspuns

