Tema anului 2017

 

2017 este anul marilor mici schimbari aducatoare de bine. Ce mi-am propus?

Tema principala a anului 2017:

RENUNTAREA LA CAFEA!

de ce?

din mai multe motive:

  1. cafeaua este un drog lejer, dar totusi drog. O consum crezand ca imi face bine dar, de fapt n-o face
  2. cafea este scumpa. La o privire rapida pe chitanta primita cand fac cumparaturile constat ca produsele cele mai scumpe sunt doua: cafeaua si carnea
  3. cafeaua nu creste in zona in care locuiesc, este adusa de peste mari si tari, prin urmare are o amprenta de CO2 foarte puternica
  4. este un ritual complex, acela de a face cafeaua, a spala filtrul, turna in cana etc etc

Cu ce voi inlocui cafeaua de dimineata?

Cu un pahar de apa de la robinet.

Mini-tema 1:

REDUCEREA (si mai mult a) CONSUMULUI DE CARNE!

De ce?

  1. carnea este scumpa (vezi exemplul cu cafeaua)
  2. carnea este in general plina de toxine
  3. carnea este o proteina de care nu mai am nevoie la varsta asta pentru ca nu mai cresc

Ce voi face:

Imi voi dezvolta mai departe colectia de RETETE care folosesc carnea ca si condiment!

Mini-tema 2:

REDUCEREA (si mai mult a) BANILOR INVESTITI IN COAFURA

Voi invata sa imi fac singura parul. Lucrul acesta m-a speriat multi ani pentru ca am parul sarmos si foarte uscat. Dar nimic nu este imposibil. Mi-am achizitionat o perie care intinde parul si voi invata unele tehnici de auto-coafare

Mini-tema 3:

INTENSIFICAREA MISCARII SI EXERCITIULUI FIZIC IN VIATA DE ZI CU ZI

La ora aceasta miscarea fizica in viata mea arata asa:

~ 1-2 ore de plimbare cu cainii de 5 ori pe saptamana

~ 3 ore de facut curatenie in ritm alert (pana transpir) pe saptamana

Ce voi face?

  • in primul rand nu voi merge la nici o sala si la nici un curs de sport platit pentru ca miscarea este gratuita! Nimeni nu ma poate convinge ca trebuie sa platesc ca sa-mi ridic posteriorul de pe scaun si sa incep sa sar, fug si sa fac exercitiu fizic
  • voi incheia cursul SEZI MAI PUTIN, FII ACTIV oferit gratuit de Universitatea din Edinburgh, pe coursera.org
  • voi relua programul 30 DAYS SHRED de Jillian Michaels

Mini-tema 4:

INMULTIREA SI VARIAREA SURSELOR DE VENIT

Acesta va fi mini-tema cea mai creativa. Voi continua sa folosesc sursele deja consacrate: serviciu – lectii – curatenie – vanzarea lucrurilor ce nu le mai folosesc

Voi cauta surse suplimentare care sa-mi exploateze la maximum talentele.

 

 

 

 

 

 

 

7 gânduri despre &8222;Tema anului 2017&8221;

  1. Inspirational Mama zice:

    la partea cu miscarea trebuie sa lucrez si eu. Sunt foarte sedentara- merg aproape zilnic pe jos cate 15-20 min, dar nu mi se pare suficient. Din fericire n-am nevoie sa slabesc, dar ma simt flescaita, fara putere. Muschii nelucrati se atrofiaza.
    Multumesc pentru linkuri si pentru relatarea experientei personale. Foarte util si inspirational!

    Apreciat de 1 persoană

  2. o femeie zice:

    La multi ani pe 2017…e super ce ti-ai propus! imi plac directiile, mi se par potrivite si mie, sunt toate spre sanatate fizica si psihica.
    La miscare eu fac doar ce merg pana la metrou si inapoi, adica 4km pe jos, seara cate o bicicleta in casa (30-40min dar nu zilnic…). Nu e suficient, ar trebui sa mai fac exercitii pt spate.
    La cafea te incurajez: nu beau cafea de multi ani. Poti inlocui cu ceai, pt ritual (placerea unei cani frumos mirositoare calda in mana este minunata, plante eu am culese/cultivate). E mult mai bine pt organism care se regleaza singur, fara stimulente. Suntem 3 colegi in birou ce nu bem cafea (minoritari).

    Apreciază

Lasă un răspuns

