Dialoguri

El (18 ani impliniti in august): – „Uite, nu e vina mea ca am note asa de proaste. E profa, n-o suport sa stii! De exemplu ieri a zis ceva si eu m-am simtit jignit si m-am enervat si am reactionat si apoi ne-am certat pentru ca stii, asa e caracterul meu ca reactionez imediat…“

Eu (plina de intelegere): – „Da, de fapt nu stiu ce asteapta profa de la voi. E clar ca la varsta asta inca sunteti in pubertate si, datorita hormonilor aveti controlul impulsurilor egal cu zero! O sa vezi ceva mai incolo, cand n-o sa te mai enervezi si n-o sa mai reactionezi imediat la orice afirmatie, ala o sa fie primul semn ca ai devenit adult!“

El (nitel incurcat): – „Aaa…?“

Eu: – „Si iti mai spun un lucru apropo de enervat: ce te enerveaza in profa exista in tine ca altfel te-ar lasa rece!„

El (si mai incurcat): – „Sau poate opusul ma enerveaza?….“

Eu: – „Nu, nu dragul meu. Sapa adanc si bine sa vezi despre ce e vorba.“

Lasă un răspuns

