Calendarul Luxul Simplitatii pentru anul 2017

Continui traditia de a croi calendarul fiecarui an in functie de prioritatile si necesitatile fazei vietii prin care tocmai trec.

Astfel, calendarul pe anul 2017 este compus din 4 parti:

  1. Partea in care sunt notate zilele, cu casute destul de mari incat sa pot nota programarile in ele
  2. Partea in care pot sa imi planific meniul – asta fiind unul din cele mai importante instrumente de gestionare eficienta a finantelor personale
  3. Partea de notat diverse si
  4. O tema de lucru sau de gandire pentru fiecare luna

calendarls2017

Ca in fiecare an va pun la dispozitie gratuit munca mea, calendarul in format word pe care il puteti modifica in functie de preferintele si nevoile voastre. Il puteti folosi online sau puteti proceda ca si mine, eu l-am printat, am indoit foile in doua si le-am inserat in agenda.

Planurile mele pentru 2017 sunt:

  • financiar ne vom ocupa de renovarea grajdului – proiect pentru care am strans banii in 2016 si de instalarea fotovoltaicului – pentru care vom strange bani incepand din ianuarie 2017
  • profesional voi continua sa ma orientez spre ceva ce mi se potriveste mai bine
  • intelectual voi continua sa predau ore de limbi straine pentru ca cea mai buna metoda de a intelege si invata o materie este sa o explici altcuiva
  • emotional/sufleteste voi fi foarte atenta la igiena mentala. Adica ma voi concentra si mai mult pe a-mi mentine gandurile in forma pozitiva, eficienta, constructiva si le voi elimina fara mila pe cele ce privesc alte persoane sau evenimente ce nu ma privesc, pe cele negative sau ironice
  • trupeste voi avea grija sa reiau plimbarile lungi de cate 1 ora/zi minimum. Avem toti nevoie de miscare, lumina, aer curat si liniste

Va doresc spor la planuit!

Calendarul pe 2017, in format word il puteti descarca printr-un click pe:  calendar2017

 

Lasă un răspuns

