Prajitura de castane cu kaki

M-am inspirat din reteta Negresei, adaptand-o la ceea ce aveam in casa, si anume o delicioasa faina de castane si kaki. Ce sa va spun? Iubesc si castanele si kakiul asa ca ce a rezultat este de-a dreptul extaziant pentru papilele mele gustative!

Cantitatile ce le-am folosit:

2 cani si jumatate de faina de castane

1 cana de zahar

1 ou

1 varf de cutit de sare

pulpa a doi kaki foarte bine copti (nu Sharon!)

1/2 cana ulei

1 cana lapte de orez

1 plic praf de copt

Cum am procedat:

Am amestecat oul cu sarea, zaharul si uleiul, am adaugat faina de castane, praful de copt, pulpa kakiurilor si laptele. Am turnat in tava unsa cu ulei si presarata cu pesmet si am copt prajitura timp de 25 de minute la 180 de grade.

 

Pofta buna!

 

Lasă un răspuns

