Statia de impaturat rufe

Nu stiu altii cum sunt dar eu, daca nu impatur rufele imediat ce le iau de pe sarma, daca le strang si le duc in casa in ideea ca o sa le impatur ceva mai tarziu, „mai tarziul” ala se transforma in lungi perioade de timp…

Pentru a impatura rufele eu am nevoie de o suprafata de impaturat. Cel mai bine si mai bine mobila ca s-o pot avea mereu la indemana, indiferent unde am pus rufele la uscat.

Asa ca am folosit un carut de bucatarie ce-l avea candva prietena mea in bucatarie fostei sale garsoniere. Blatul de deasupra se stricase intre timp asa ca l-am inlocuit cu altul, de dimensiuni mai mari. I-am facut si niste marcaje discrete cu un creion. Marcajele sunt menite sa ma ajute sa impatur toate rufele la aproximativ aceleasi dimensiuni.

Sub blat tin cosuletele pentru clame. Asa ca am totul foarte la indemana si reusesc sa-mi termin treaba in timp record si sa intru in casa cu rufele impaturate, gata de a fi puse in dulap.

2 thoughts on “Statia de impaturat rufe

Lasă un răspuns

