Dialoguri

Urcam in dormitor si ii spun ce curatenie avem in program:

Eu: – „Uite aici sunt de curatat suprafetele, lustruit oglinda dulapurilor si cam atat ca in dulapuri si sub pat am curatat eu. Si ferestrele sunt de curatat, bineinteles…“

Ea, se uita intrigata in jur. Apoi, pe un ton mirat: – „Voi stati asa, fara perdele…?“

Eu: – „Da, nu folosim perdele… Si nici tablouri sau obiecte de decor…“

Ea: – „Ce tristete!!…“

Eu, zambind: – „Uite, e chestiune de obisnuinta. Cand te obisnuiesti sa traiesti fara lucruri inutile in casa, goliciunea asta care te intristeaza acuma, se transforma in frumusete.„

Ea: – „Pai perdelele sunt utile! Fac de paravan ca se nu se uite lumea inauntru…“

Eu, continuand sa zambesc: – „Da, este adevarat, de aia am perdelutele mici la ferestrele din bucatarie. Aici sus nu am nevoie de perdele pentru ca nu ajunge nimeni sa vada inauntru si pentru ca seara oricum inchid obloanele.“

Ea: – „Totusi…“

5 thoughts on “Dialoguri

  1. Eu aveam vecini bagaciosi care se uitau efectiv în casă. Am ajuns să pun draperii, efectiv. Si pe hol era neplacut, acolo aveam doar perdele dar nici spre baie nu puteai trece oricum. După ce ne-am mutat în altă casă parca mi se părea că am scăpat de la balamuc. Am făcut un gard din zid, de vreo 3 m. Nici musca nu vede la noi în curte. Dar am renunțat la draperii. Încă nu sunt pregătită să renunț la perdele.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Am locuit si eu pentru o perioada din viata mea intr-un apartament unde as fi pus si 3-4 draperii tot asa, din cauza vecinilor bagaciosi si a pozitionarii nefericite a apartamentului. In toate celelalte, situate ori in zone mai retrase ori la etaje superioare, am evitat sa pun perdele si covoare. Imi amintesc ca locuiam de cativa ani intr-un apartament si a venit o data un instalator sa repare ceva. S-a uitat in jur si a zis „A, tocmai v-ati mutat aici!”. Eu am dat din cap in semn de „Da, da, asa e, aveti dreptate, instalatia defecta e in baie si baia prima usa la dreapta” dar m-am tot straduit sa inteleg DE CE a zis asa ceva, ce l-a facut sa creada ca eram proaspat mutati. Sigur ca dupa ceva vreme mi-am dat seama ca tocmai lipsa perdelelor, a tablourilor si a covoarelor l-a facut sa ajunga la conluzia respectiva.

      Apreciază

  2. Eu cand trec printre blocuri si e aprins becul in apartamente, vad pana la etajul 4 daca nu au draperii. Asa ca seara trag jaluzele, draperii, tot. Dar ziua stam in living fara perdele, avem dar sunt trase in laterala, ca tot intram un balcon si usa este exact pe mijloc, are un geam in stanga si altul in dreapta si e mai complicat cu perdeaua.

    Apreciază

Lasă un răspuns

