Plan alimentar

(pentru saptamana 17.10. – 23.10.2016)

Dupa o perioada de pauza care, in absenta unui menu scris, desi creativa si spontana a fost haotica si a implicat un pic de risipa (doua vinete mici care au inceput sa se strice in frigider…), revin in plina forta la alcatuirea meniului saptamanal.

Saptamana trecuta am experimentat o formula menita sa imi simplifice gatitul si sa-mi reduca timpul de gatit fara a face rabat la calitatea nutrientilor. Pe cat posibil!

Adica ce am facut?

Am gatit un fel de mancare pentru 2-3 zile. Adica am facut mamaliga si am mancat in prima zi cu ceapa si sunca a doua zi incalzita la tigaie, lecso. Am gatit lecso si l-am mancat in prima zi cu mamaliga, in ziua urmatoare cu orez. Am fiert o punguta de naut si am facut o tocanita cu ceapa si rosii, o cana de naut fiert am adaugat-o a doua zi in supa crema de legume. Formula mi se potriveste foarte bine si ma voi tine de ea. Nu am cuptor cu microunde asa ca incalzitul il fac la foc foarte redus, cu adaos de cateva linguri de apa.

Pentru saptamana ce tocmai a inceput, schita meniului este urmatoarea:

Model:

Post intermitent 16:8 (16 ore fereastra fara mancare)

Fara lactate

Carnea ca si condiment

 

Supele saptamanii: cioba de legume, supa clara cu „Frittaten“

 

Salatele saptamanii: rosii, ardei, fenicul, sfecla rosie cu hrean

 

Painile saptamanii: paine semi-integrala

 

Bauturile saptamanii: sirop de flori de soc

 

Gustarile saptamanii: mere

 

Feluri principale:

 

Tartine cu patè de fasole si hrean rosii/hrana rece gen sunca sau salam cu paine

 

Orez cu fructe de mare

 

Legume la tigaie cu sunca si orez

 

Paste gen „all’amatriciana“

 

Mamaliga cu ciuperci

 

Marti zi speciala: legume si carne la gril, cu mamaliga

 

Structura meselor:

 

Mic dejun – zero

 

1 masa compusa din supa si salata

 

1 masa compusa dintr-un fel principal

 

Pe lista de cumparaturi nu am nimic decat carnea si oasele pe care le dau cainilor, crude.

 

 

 

2 thoughts on “Plan alimentar

Lasă un răspuns

