Bine ai venit, Septembrie!

Cu o intarziere exagerat de mare iti zic „Bine ai venit!” Intarzierea nu este vina mea ci a lunii August care a gasit de cuviinta sa-mi dea unele planuri peste cap ca sa mi le poata implini pe cele cu adevat importante. Da, in august am muncit de mi-au sarit capacele, 42 de zile incontinu, program dublu dar despre asta voi scrie separat.

Acuma vreau sa ma intorc la tine, dragul meu Septembrie. Esti luna mea preferata. Ok, ai dreptate, spun asta fiecarei luni din viata mea dar stii tu bine ca pe noi doua ne leaga ceva mai profund. Iti iubesc culorile, parfumul, temperatura, generozitatea, iubesc tot ce tine de tine.

Acuma ca am clarificat si stim cum stau treburile, sa vedem ce-am facut pana acuma in septembrie, care-mi sunt planurile marete si ce fac ca sa le pun in aplicare.

In primul si-n primul si-n primissimul rand am platit masina anticipat! Am redus timpul de plata cu doi ani si am reusit astfel sa economisim  dobanda, o suma deloc neglijabila. Plata masinii are mai multe implicatii:

  • o grija (financiara) in minus. Nu mai trebuie sa prevad nici o rubrica in bugetul personal pentru plata ratei masinii
  • categoria „Transport” care era aproape la egalitate cu categoria „Locuit” a pierdut foarte mult teren. La ora aceasta, cuprinde:
    • asigurarea
    • service-ul anual
    • impozitul
    • benzina si reparatii (cheltuieli variabile)
  • libertate de decizie mai mare

14102703_10206919511650333_7279635881945093824_n

Casa in septembrie a reinceput sa castige ceva mai multa atentie. Dupa ce in august a fost neglijata si a functionat pe pilotul automatin regim de supravietuire gen swish&swipe + rufe zilnic, saptamana trecuta am reinceput lucrul pe zone asa ca pana la sfarsitul lunii prevad progrese care sa ma aduca ceva mai aproape de nivelul meu de confort.

Gradina in septembrie a produs si continua sa produca foarte bine, recoltam continuu rosii si castraveti, o mica parte o consumam noi, o mare parte o daruim… am doua tufe de rosii mici, portocalii care ii plac mult unei fetite din vecini si i-am facut abonament la ele, vine periodic, le culege pe cele coapte, le spala cu furtunul de udat gradina si le mananca pe loc🙂

Intelectual stagnez in septembrie. Dupa ce august a fost o luna foarte plina de citit si facut cursuri audio datorita navetei, in septembrie ma vad ocupata mai mult cu chestiuni practice.

Greutatea corporala si starea de sanatate mi s-au mentinut in august si inceputul lui septembrie. Singura chestiune de care va trebui sa ma ocup in octombrie, cand lucrul se va imputina, este cea numita hallux valgus. Imi lipsesc mult plimbarile in natura pe care intentionez sa le reiau foarte curand.

 

Interesant de recitit ce scriam anul trecut cam pe vremea asta :)

PS: Acoperisul grajdului nu l-am renovat dar am reusit sa punem de-oparte banii

6 thoughts on “Bine ai venit, Septembrie!

  1. Ce ma bucur ca ati reusit sa achitati masina! Inseamna in buget un rand mai putin si o valoare mai mare catre altele😉 . Inseamna un cont bancar inchis, comisioane mai putine etc🙂 . E o grija sufleteasca mai putin!

    Apreciază

Lasă un răspuns

