Baie-wellness pentru picioare

Poate va amintiti ca, in urma cu cateva luni, am facut sapun dupa o reteta foarte simpla, proces despre care am scris AICI.

Daca va intrebati cumva ce s-a ales de sapunul meu va spun imediat: a iesit foarte fain INSAAAAA face spuma foarte putina. Si cred ca asta e din cauza uleiului de masline de calitate redusa ce l-am folosit. De fapt am vazut zilele trecute ca magazinul de unde il cumparam a fost amendat pentru ca vindea ulei de masline falsificat! Cum fiecare fel de grasime are un alt indice de saponificare, desi nu-s chimista, ma gandesc ca asta o fi baiul sapunului meu.

Oricum de aruncat nu l-am aruncat pentru ca e placut la folosit chiar si cu spuma redusa.

Oooricum, cum ziceam il folosim. Pana cand ramane numai o aschie din el.

Si cu aschia respectiva, prea subtire si marunta ca sa se plimbe bine prin palme, imi pregatesc o baie de picioare, wellness pur pentru cele doua membre ce ma poarta cu succes prin viata cotidiana.

Ma folosesc de:

1 aschie de sapun

1 prosop de baie aspru (adica fara balsam de rufe la limpezire)

1 lighean de apa fierbinte sau bidet-ul din dotarea baii

14317354_10207003031618280_1305780842802900912_n

In apa fierbinte pun aschia de sapun. Astept pana cand apa ajunge la o temperatura decenta apoi imi pun picioarele in apa si ma joc fugarind aschia de sapun cu talpile, prin apa. Intre timp citesc o carte. Sau ma dau pe internet.

Stau cat imi face placere.

Adica multe minute.

Dupa care scot picioarele din apa unul cate unul si imi frec talpa, insistand in zona calcaielor, cu prosopul asupru. Operatiunea asta indeparteaza o mare parte din celulele moarte si, facand asta o data la cateva saptamani, nu am avut nevoie de alte tratamente ale calcaielor, ca de exemplu razuirea pe care o practicam in trecut.

 

 

 

Lasă un răspuns

