Motivele zilei

Draga Universule,

iti multumesc pentru:

  • Incheierea pasului doi din programul de sapte pasi pentru iesirea din datorii creat de dave Ramsey
  • Mancarea care ne intra de pe geam in casa… topinamburul ce a crescut urias si ma pandeste de la geamul bucatariei
  • Cainii deosebit de cuminti si cooperanti acuma ca avem foarte putin timp pentru ei

14192549_10206919486329700_3091049495114132330_n

Daca doriti sa va jucati cu mine, cateva indicatii:

– motivul nu poate avea conotatii negative. Adica daca spun “Azi sunt recunoscatoare ca nu sunt moarta/bolnava etc” nu se accepta. Musai musai imbracat totul in cuvinte pozitive, pline de iubire: “Azi sunt recunoscatoare pentru faptul ca sunt in viata si sunt sanatoasa”.
– motivul musai sa fie in absolut. Adica: “Sunt recunoscatoare ca sunt cat de cat sanatoasa” nu se accepta! Fii explicita: “Sunt recunoscatoare pentru plamanii mei sanatosi”.

 

5 thoughts on “Motivele zilei

  1. Am o problema, si anume ca tu esti pe wordpress si eu pe blogspot, iar astia ai mei nu mai gestioneaza in Blogroll postarile de pe alte platforme, ca s-au facut ai naibii, asa ca azi am purces la verificat cine nu e in blogspot. Am cautat o solutie ca sa va pot vedea si pe voi in timp util, nu cand imi amintesc eu sa cobor in josul blogroll-ului.
    Una ar fi fost sa aveti si voi in wordpress un buton din ala cu Follow, dar vad ca nu aveti decat posibilitatea de a ne abona cu e-mailul la postarile voastre. Bun si asa, m-am inscris, dar nu stiu daca o sa functioneze.
    Caci cu aceasta ocazie, daca va functiona, te-as anunta ca te sterg din blogroll, ca a devenit inutila prezenta voastra acolo, sunteti prea jos si nu vom mai afla niciodata ca ati facut o postare noua, decat daca venim expres la voi sa verificam.
    Asta e un comentariu pe care o sa-l fac la toate blogurile din blogrollul meu care nu sunt din blogspot.

    Apreciază

Lasă un răspuns

