Meniul zilei

Planificarea meniului (saptamana 01.08. – 07.2016)

 

Model:

Post intermitent 16:8 (16 ore fereastra fara mancare)

Fara lactate

Carnea ca si condiment

 

Mic dejun o cafea, 1 pahar de bors si un catel de usturoi taiat in bucati atat de marunte incat sa le pot inghiti

 

Masa principala supa + fel principal + salata

 

Masa secundara minimalista  cu resturi din ziua precedenta sau tartine cu dovlecel cu maioneza

 

Supele saptamanii: supa de legume, supa-crema de rosii

 

Salatele saptamanii: de rosii si castraveti

 

Painile saptamanii: painici uscate gen crackersi si paine din faina integrala, facuta la masina de paine

 

Bauturile saptamanii: Mazagren, siropuri cu apa❤

 

Gustarile saptamanii: Prune, rosii mici

 

Feluri principale:

 

Porumb fiert, cu fleur de sel (porumbul din gradina vecinului, sarea primita de la prietena mea)

 

Mamaliga cu flori de dovleac si usturoi (reteta bunicii Ellei, florile din gradina mea)

 

Dovlecei la tigaie (din gradina mea, cu niste sunca sa ametesc simturile carnivorului hihi)

 

Fasole verde la tigaie (fasolea sin gradina mea si tigaia din dotare, ametit totul cu o umbra de sunca)

 

La sfarsit de saptamana voi face o cina dulce: chisalita de prune (din livada mea, of course! reteta bunicii mele)

Si voi incerca reteta de pesto de dovlecel cu miez de nuca si voi reface prajitura cu dovlecel si cacao ce imi amintesc ca ne-a placut foarte mult

 

Pe lista de cumparaturi:

Nimic, am de toate

 

La capitolul „evitarea risipei” am luat saptamana trecuta 3 vinete, intr-o lipsa de inspiratie de moment si acuma tind sa imbatraneasca in frigider. Nu le fac salata de uns pe paine pentru ca nu imi plac fara ceapa cruda razuita si nu pot merge la serviciu mirosind a ceapa. La tigaie cum le-am mai facut nu mi-au incantat simturile… daca pana maine seara nu imi vine vreo idee la ce as putea sa le folosesc, o sa le daruiesc cuiva.

3 thoughts on “Meniul zilei

  1. Eu vinetele le bag la tigaie cu dovlecel, ceapa, ardei, rosii (lasa apa toate asa ca eu le pun si hop capac si astept). Mai intai le tai bucati si sarez si las asa juma de ora, sa se duca din zeama aia amara.
    Sau sa le faci la gratar, rondele.
    Merg si coapte si cu dovleceii opariti, totul cu maioneza.

    Poate te inspira astea.

    Off topic: aveti gaini?

    Apreciază

    1. Nu, nu avem gaini si nici nu intentionam sa luam. Mancam oua foarte putine si, ca sa putem oferi gainilor o viata decenta ar trebui sa facem unele investitii. In plus de asta ne place sa calatorim si cainii ii luam cu noi, vom lua si pisica atunci cand i-a veni randul, cu gainile ar fi ceva mai greu :))
      Multumesc de inspiratie, cumva nu mi-o fost simpatice vinetele alea asa ca le-am dat…

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

