Fusta de catifea reciclata in rucsac

Luxul Simplitatii

m-am jucat cu foarfeca pe o fusta de catifea primita de la o prietena si mi-am facut un ruscac pentru ca imi plac mai mult decat posetele

Mi-a fost important sa aiba compartimente separate pentru telefoane (personal si de serviciu) si am pus o carabina fixata de fosta eticheta de care imi agat cheile astfel incat nu mai stau sa le caut prin geanta🙂

Se inchide prin strangerea unui snur si sub nasturele decorativ am instalat un scai

Timp de creatie: cam 2 ore

Costuri: curent + ata

Vezi articol original

2 thoughts on “Fusta de catifea reciclata in rucsac

Lasă un răspuns

