Plan alimentar

(saptamana 18-24 iulie)

Planul alimentar de vara este mai mult o schita pentru ca, asa cum am mai scris, legumele din micuta mea gradina biologica au intrat in prim-plan.

Dimineata ies afara si dau un tur al gradinii, culeg ceea ce imi ofera si la amiaza incropesc mancarea pe baza comorilor respective. De exemplu zilele trecute am avut multe flori de dovlecei si dovleci si le-am tocat, am calit o bucatica minuscula de sunca in tigaie, am adaugat o ceapa si am calit-o si pe ea pana a devenit sticloasa, am adaugat florile respective tocate mare, doua oua batute cu un buchetel de fenicul salbatic tocat si am avut un pranz DELICIOS si care a costat extrem de putin.

Exact asta intentionez sa fac si mai departe, sa gatesc in functie de ce imi da gradina, mancaruri gatite simplu si fara pretentii: bors de legume, omleta cu legume si verdeturi, legume la tigaie etc.

Paine: voi face la masina de facut paine si, cu borsul, vom manca niste paine integrala uscata, de la IKEA, gen crackers.

De baut: Mazagran si apa cu sirop de ierburi aromatice

Gustari: Niste prune mari, recuperate de pe varful unui prun batran si mure

1 masa pe zi va fi rece: paine cu zacusca, mortadella etc

1 masa pe zi va fi gatita, constand dintr-o portie de bors de legume, una de fel principal pe baza de legume si o salata (de legume, of course!)

„Ceva dulce” vor fi niste clatite intr-o zi, poate miercuri cand sunt libera, cu gem de fructe.

Pe lista de cumparaturi nu am absolut nimic pentru noi, voi merge la macelarie sa iau carne si oase pentru caini.

 

Pentru un plus de inspiratie va invit sa le vizitati pe Adriana si pe Iulia sa vedeti ce au ele in meniu saptamana asta.

Pofta buna la sanatate!

 

6 thoughts on “Plan alimentar

  1. ce flori culegi de la dovlecei? mie mi-a fost mila de ei sa ii jumulesc asa ca … ii lasai asa. M-am uitat de cateva ori lung la florile barbatesti, si apoi am abandonat ideea.
    In rest, omleta nu facui de mult, candva era mic dejun + pachet la pranz 1-2 zile pe sapt.

    Apreciază

  2. FELICITARI pentru acest SUPERBLOG !
    Tinem post interm. var. 36 ore de 10 zile. Daca intereseaza rezultatele partiale le facem cunoscute aici. Speram ca vor fi la fel de benefice ca testele de la Viena. Va reamintim cuv. Dvs :”.. o prietena mi-a povestit despre teste ce se fac la Viena legate de postul intermit.S-a descoperit ca “postul negru” de 36 de ore este ideal pentru ca da posibilitatea organismului propriu sa-si rezolve problemele si sa se ocupe de refacerea celulelor. S-a demonstrat ca postul are aceleasi beneficii ca si dieta hipocalorica in prevenirea bolilor degenerative „.
    SPERAM sa ne dati NOUTATI ale variantei, in lume, in Austria, unde alimentele sunt, practic, identice cu ale noastre.

    Apreciază

    1. Iti multumesc frumos pentru felicitari!❤
      Si va felicit, la randul meu, pentru rezultate, pe care as fi foarte curioasa sa le vad asa ca da, va rog frumos sa le publicati aici.
      Da, imi amintesc exact discutiile cu prietena mea si chiar si prima zi de post negru pe care am facut-o impreuna.❤
      Deocamdata sunt foarte prinsa cu niste proiecte dar mai spre toamna sigur voi avea vreme sa revin asupra studiilor sa vad ce s-a mai descoperit… Stiu insa ca si in America se fac teste, sub indrumarea lui Valter Longo si ca rezultatele sunt uimitoare!

      Apreciază

Lasă un răspuns

