Dialoguri

Ea: – „Ce bine vorbiti limba X…“

Eu: – „Multumesc frumos… este meritul profesorilor ce i-am avut.“

Ea: – „Si aveti desigur un talent innascut. Fara talent orice efort al profesorilor si personal ar fi fost in zadar…“

Eu: – „Nu stiu… Eu nu cred in talente din nastere… Cred insa ca in copilarie se intampla ceva care ne impinge intr-o anumita directie sau ne blocheaza intr-o alta. In primii ani de scoala prietena mea a emigrat in America. Eu i-am auzit pe oamenii mari vorbind despre faptul ca sigur va uita sa vorbeasca romaneste… Ideea ca nu voi mai putea vorbi cu ea nu mi-a placut si  i-am cerut lui Mos Nicolae sa-mi aduca o carte de engleza… asa mi s-a nascut interesul pentru limbile straine. Apoi am avut parte de profesori exceptionali… ceea ce nu se poate spune despre matematica de exemplu…“

One thought on “Dialoguri

  1. E drept ca strainii nu prea au acest talent acum incearca sa recupereze, datorita casatoriilor mixe, lucrului in exterior in special in UK pentru cei de aici.
    Data viitore fii mai modesta si recunoste ca e unul din multele tale talente.

    nu uita: maine este ziua iei,

    Apreciază

Lasă un răspuns

