Plan alimentar

Pentru ultimele 3 zile din saptamana pentru ca am tras chiulul pana acuma si am mancat „dupa ureche”. Adica am consumat cartofii aia cu care ma tot laudam de cateva saptamani incoace. I-am fiert in coaja, i-am feliat cand s-au racit. Intr-o oala am pus la prajit sunculita si ceapa, cand s-a inmuiat ceapa am adaugat 2 catei mari de usturoi tocati, 1 varf de cutit de boia de ardei, niste sare si piper apoi am adaugat cartofii si i-am ametit impreuna pana s-au imprietenit.

Langa cartofii astia am fript cate-un ou ochi.

Intr-alta zi am fiert fasole si am pus-o in cateva pungi la congelator. Doua portii duble le-am tinut si, in prima zi le-am mancat amestecate cu sos baza si o conserva de malai (gen chili con carne), a doua zi cu doi carnati proaspeti maruntiti si prajiti, o ceapa mare tocata, niste usturoi, multe ierburi aromatice si-o canuta de macaroane scurte (gen pasta e fagioli).

20160607_123550

Ieri pentru c-a fost zi de cumparaturi la magazinul meu preferat am mancat carnea saptamanala la tigaie si-o bagheta cu ierburi.

Salata si ridichile ne-au fost oferite de gradina zilele astea si tare ne-am bucurat de ele. Am cumparat cateva rosii, putine pentru ca ne pastram pentru sezonul in care le vom recolta din gradina proprie.

20160603_132331

Zilele astea o sa comit un bors adevarat de legume.

Am paine de secara si integrala sa-mi ajunga pana la sfarsitul saptamanii.

Felurile principale:

Azi: Risotto cu sparanghel verde si spuma de capsuni

Vineri: Mei cu legume si conserva de ton

Sambata: Peste cu legume la cuptor

Duminica: Mancare rece (oua fierte, slanina, paine de secara)

 

Ca si salate am rosii si castraveti cumparate, ridichi si salata din gradina, plus niste spanac pe care o sa-l fac la aburi, cu un pic de ulei si sare.

De baut am sirop de soc si bors, of course🙂

 

Continui sa inghit in fiecare zi un catel de usturoi taiat in bucatele si nu miros urat.

3 thoughts on “Plan alimentar

    1. partea inferioara o curat cu curatatorul de cartofi. O simti pana unde e lemnoasa… Apoi eu il tai bucati. In Germania se aseaza intr-o oala ingusta si inalta, in pozitia in picioare, cu varfurile spre sus si se pune apa numai pana la gat, astfel varfurile se gatesc la aburi si nu se mamaligesc pe cand e gata partea inferioasa🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

