Motivele zilei

Draga Dumnezeule,

iti multumesc pentru:

  • Seara petrecuta la petrecerea sateasca, impreuna cu prietenii nostri si cainii care s-au comportat foarte bine. Le-am lasat libere si au stat sub masa pana am mancat si am baut apoi ne-au urmat la jocuri si au fost foarte cuminti, multa lume le-a mangaiat si si-a facut poze cu ele. Au fost cuminti in ciuda muzicii si a zgomotelor de tot felul❤ Ne-am intors la 1 noaptea si ele in zece secunde dupa ce am intrat in casa au fost deja in paturile lor, dormind🙂
  • Painea facuta in cuptorul de lemne primita de la vecina mea
  • Orarul de vara al autobuzelor care incepe peste o saptamana si, pe baza caruia, voi putea merge cu autobuzul la serviciu, economisind benzina si grijile parcarilor

Daca doriti sa va jucati cu mine, cateva indicatii:

– motivul nu poate avea conotatii negative. Adica daca spun “Azi sunt recunoscatoare ca nu sunt moarta/bolnava etc” nu se accepta. Musai musai imbracat totul in cuvinte pozitive, pline de iubire: “Azi sunt recunoscatoare pentru faptul ca sunt in viata si sunt sanatoasa”.
– motivul musai sa fie in absolut. Adica: “Sunt recunoscatoare ca sunt cat de cat sanatoasa” nu se accepta! Fii explicita: “Sunt recunoscatoare pentru plamanii mei sanatosi”.

2 thoughts on “Motivele zilei

  1. Esti de admirat pentru felul in care ti-ai educat cainii si pentru determinarea cu care iti exprimi recunostinta. Chiar are efect asupra ta? Stiu ca e bine s-o facem cu totii, dar … lenea bat-o vina ne cam opreste, plus ca „efectele” acestui demers se lasa greu vazute, sunt cam subtile.

    Apreciază

    1. Multumesc cristina, cred ca mi-am educat cainii in mod pasiv pentru ca efectiv nu am facut mare lucru. Sunt calma si sigura pe mine si asta li se transmite si lor.
      Despre Jurnalul de recunostinta, eu nu pot sa imi permit sa nu-l tin. Nu pot sa permit vreunei zile din viata mea sa treaca fara sa fi cautat constient ceva bun in ea. Si cand toate merg struna e usor. Cand insa vine cate-o zi sau perioada grea, atunci trebuie sa scot bicepsul sufletesc la interval si sa caut mai dihai!

      Apreciază

Lasă un răspuns

