Plan alimentar

(30.05. – 05.06.2016)

De cand am inceput sa lucrez am mai simplificat meniul. Timpul si energia imi sunt  foarte limitate asa ca planificarea meselor este de importanta vitala pentru a nu ajunge sa optam pentru a manca porcarii sau a iesi la pizzerie.

Ultima data am fost la cumparaturi pe 18.05.2015. De atunci am tot golit ce am avut prin frigider, camara si congelator, completand cu sacosa mare plina cu legume primita de la prietenii nostri.

Gradina a inceput sa produca, deocamdata doar salata si frunze de ridichi (care oricum trebuie rarite asa ca o sa le bagam in oala).

Painea continuam sa o facem acasa, una ne tine 3-4 zile, in ultima zi o prajim.

Siropul de soc este foarte apreciat zilele astea, la fel ca si cel de trandafiri pe care l-am cam terminat deja.

La ora aceasta congelatorul este aproape gol. Frigiderul la fel. Camara insa este foarte bine dotata cu fasole boabe, diverse tipuri de grane (spelta, mei etc) pe care planuiesc sa le consumam in viitorul foarte apropiat.

Maine este zi de cumparaturi. Pe lista:

  • mancare pentru caini
  • oase pentru caini
  • ceapa
  • capsuni
  • zahar pt sirop (2 kile)
  • hartie igienica
  • sosete culoarea pielii
  • un ruj

Cu cat reusesc sa-mi organizez mai bine cumparatul si gatitul cu atat imi ramane mai mult timp liber pentru alte activitati, ca de exemplu odihna… si spalat/impaturat/calcat de exemplu… hihi

  Masa principala Masa secundara
Luni Pelmeni (congelator) Oua umplute
Marti Macaroane cu fructe de mare Salata de fasole cu ton
Mercuri Tocana de cartofi Salata de fasole cu ton
Joi Risotto cu frunze de ridichi Supa de chimin cu paine prajita
Vineri Tocana de cartofi Supa de chimin cu paine prajita
Sambata Peste la cuptor cu mamaliga Ciorba de legume
Duminica Ciuperci cu mamaliga Ciorba de legume

Lasă un răspuns

