Dialoguri

La masa, mancam pelmeni facuti de ea, ii incercam in toate modurile, si cu sos asiatic dulce-acrisor si cu crema de otet balsamic

Eu (cu gura plina): – „Sunt fantastici pelmeni astia! Si cat de frumosi!!…Am citit pe internet ca se mananca si cu otet, cu unt, cu smantana…“

Ea (zambind): – „Barbatului meu Dumnezeu sa-l ierte ii placeau cu otet. Isi punea intr-o cescuta otet cu muuuult piper si lua cate un pelmen si-l trecea prin otet si-l baga in gura…“

Eu (interesata): – „Stai ca-ncerc si eu!“

Apoi, eu, macinand piperul in cescuta cu otet: – „Cum se chema sotul tau?“

Ea: – „Valentin…“

Eu, dupa primul pelmen trecut prin cescuta: – „Sunt super buni asa!! Precis se bucura Valetin acuma ca ma vede de sus cum mananc pelmenii lui preferati!“

1936209_10206169755066887_5749215099701516668_n

5 thoughts on “Dialoguri

Lasă un răspuns

