Sirop de trandafiri

Am pus intr-un borcan petale (multe) de trandafiri rosii, foarte parfumati, un litru (si-un pic) de apa peste ele si niste felii de lamai.

Dupa trei zile apa imprumutase culoarea petalelor.

Am filtrat lichidul si am stors bine, in palme petalele si lamaia.

Am pus pe foc cu 1/2 lingurita de sare de lamaie si 800 g de zahar pana cand acestea s-au topit. Am turnat siropul fierbinte (nu are voie sa fiarba, numa sa fie fierbinte) in borcane ca n-am sticle transparente si am vrut sa ma bucur de culoarea lui.

Este extraordinar de delicios! Spre deosebire de cel de salcam care m-a dezamagit (un pic), siropul de trandafiri se anunta a fi hit-ul verii.

13254033_10206156211528307_3726717411413901386_n

Lasă un răspuns

