Plan alimentar

12208752_10205000185308374_6502147908662721544_n

14 – 18.05.2016

Model:

Post intermitent 16:8 (16 ore fereastra fara mancare)

Fara lactate

Carnea ca si condiment

Mic dejun 0

Masa principala supa + fel principal + salata

Masa secundara tartine cu salata de vinete

Supe: supa-crema de legume cu macris

Salate: de rosii si castraveti

Paini: paine din faina integrala

13179098_10206133067029709_5744686654299748605_n

De baut: sirop de soc sau de 7 ierburi, apa aromatizata cu: ghimbir, lamaie, petale de trandafiri, roinita, menta si orice altceva imi va darui gradina

20160506_211718

Gustari: mere si pere

Feluri principale:

Azi (sambata): Chiftele marinate in sos de rosii cu pure de cartofi (chiftelele facute cu o cantitate redusa de carne si adaos de legume tocate marunt: ceapa si morcovi)

Maine (duminica): Tocana magrebina de vinete cu cartofi noi copti in sare (am primit o sacosa de legume printre care si muuulte vinete. O prietena din Marocco mi-o povestit cum fac ei tocana, suna bine dar ca s-o fac acceptata in casa musai s-o impreunez cu ceva ce ne place tare de tot, de exemplu cu cartofi hihi)

Luni: Paste in sos de rosii (ori sos ce ramane de la chiftelele marinate ori cu niste resturi de tocana de vinete alungita cu cateva linguri in care fierb pastele)

Marti + Miercuri: Pelmeni

Pe lista de cumparaturi:

Nimic, am totul in casa si ce nu am inlocuiesc

Organizatorice:

Miercuri zi de cumparaturi

 

4 thoughts on “Plan alimentar

    1. uite ce mi-a spus ea: ca pune la copt vinetele in cuptor, intregi si cu coaja cu tot, cum facem noi pentru salata de vinete. Apoi le pune intr-o punga si le inchide ca sa transpire, apoi le scoate coaja si le pune in tigaie, cu sos de rosii si condimente. Mai mult n-am reusit sa scot de la ea🙂

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

