Gelatina ametitoare

Reteta este de fapt o idee despre care prietena mea mi-a tot povestit la telefon pana cand ne-am intalnit si am gatit-o impreuna.

Despre ce este vorba?

Ingredientele sunt putine:

  • suc de fructe (350 ml)
  • vodca (150 ml)
  • gelatina

Noi insa nu am folosit suc de fructe pentru ca am avut un plic de gelatina cu gust de Galium odoratum asa ca am preparat gelatina cu 150 ml vodca, 350 de apa si 100 g zahar.

Am preparat gelatina conform instructiunilor de pe plic si am lasat-o pentru cateva ore in frigider.

Este o idee foarte faina pentru petreceri la care nu sunt prezenti copii de exemplu🙂

Gelatina se poate rasturna pe farfurioare sau manca direct din pahar/cana, cu lingurita.

Pentru idei de prezentare cautati pe google „Wodka Götterspeise”.

Pofta buna si distractie placuta!

Lasă un răspuns

