Detalii

7 thoughts on “Detalii

  1. Hristos a inviat! sarbatori calde si lumina in suflet si casa!

    Sa ne zici ce ai in farfurii🙂.

    In rest, ma minunez an de an de ce de sarbatori preferam pe masa de sarbatoare sa punem asa multe mancaruri gatite si asa de putine cruditati, cand de fapt nutrientii ne vin invers…

    Apreciază

    1. Adevarat c-anviat!
      Pe farfurii avem bucate traditionale romanesti, in fiecare an facem pastele ortodox impreuna cu prietenii nostri, un eveniment asteptat cu foarte mare drag si pentru care am insistat la seful meu sa imi dea zi libera🙂
      Eu nu ma minunez de nimic, eu accept si apreciez fara sa fac comentarii asupra obiceiurilor alimentare ale altor persoane pentru ca – pur si simplu – nu ma privesc. Fiecare pune-n blid ce vrea si daca toata luna pastem iarba putem sa ne permitem o zi in care sa respectam traditiile fara sa ne temem ca ne-or lipsi nutrientii. Pentru linistirea sufleteasca: de vitamine am avut parte, mai ales de vitamina C continuta in vin!❤

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

