Salata calda de naut

Ingredientele principale sunt 3: 100 g de sunca putin afumicata taiata marunt, 1 ceapa mare tocata foarte marunt si 300 g de naut fiert. Rezulta doua portii mari care alaturi de o salata alcatuiesc o masa care noua ne place foarte mult.

Ingredientele secundare se stabilesc in functie de ce da gradina in sezonul respectiv si ce inspiratie de moment avem.

Azi am procedat asa: am topit sunculita intr-o tigaie si i-am adaugat ceapa, am calit-o si pe ea la foc mic. Apoi am adaugat nautul fiert, niste rosii uscate, 1 tulpinita de tarhon si 2 frunze mari de salvie din gradina si, chiar la urma, cu cateva secunde inainte sa opresc focul, 1 varf de cutit de boia de ardei. Daca nautul e fiert din timp sau daca folosesti naut din conserva, salata se face in cateva minute.

 

 

Lasă un răspuns

