Dialoguri

Eu: – „Ai lucrat dintotdeauna in turism? Si parintii tai?”

El: – „Parintii mei au avut un magazin de vopsele. Foarte mic. Tatal meu a economisit mult de tot si si-a asumat la un moment dat un risc enorm: a cumparat hotelul acesta care era mult mai mic pe atunci. L-a cumparat pe credit cu dobanda fixa. La scurt timp a inceput marea devalorizare a valutei locale. O inflatie de neimaginat…”

Eu: – „Stiu, imi amintesc ca am invatat la scoala despre inflatia aceea…”

El: – „Da, devalorizarea a fost de cate 20% pe an… anul urmator iar 20 % si tot asa… iti imaginezi… cum dobanda creditului a fost fixa tatal meu a reusit sa plateasca banca in foarte scurt timp…”

 

One thought on “Dialoguri

Lasă un răspuns

