Intoarce-te acasa!

Uite:

gandurile negative, grele, grijile ca ce-a fi si cine ce-a pati, iti fac rau. Te imbolnavesc si iti ridica sansele de a experimenta in viata ceea ce gandesti.

Eu nu pot sa-ti explic exact cum te imbolnavesc pentru ca nu sunt doctor. Dar pot sa te asigur ca ceea ce gandim se manifesta si la nivel biologic.

Vreau insa sa-ti spun de ce

DE CE TI-E FRICA NU SCAPI!

Pentru ca subcontientul nostru este ca un caine. Ne citeste imaginile mentale. Si cuvantul NU nu este o imagine. Cand ne gandim ca „Vaaai sa nu ma calce trenul!!!” subcontientul nostru, care este orb la cuvantul NU ce citeste? O imagine in care ne calca trenul. Si cum subcontientul este prietenul nostru, o ia de bune si considera ceea ce ii comunicam ca si rugaminte. Si va cauta sa ne indeplineasca rugamintile. Mereu. Pentru ca ne iubeste❤

Alt exemplu de gand: „Ma tem ca o sa-mi cada o caramida-n cap!”

Care este imaginea din propozitia de mai sus? „Ma tem ca” este un feeling, o emotie, o senzatie nu o imagine.

Exact! Ai ghicit!

Imaginea este „Sa-mi cada o caramida in cap!”

Si sa nu-mi spui ca frica este un mecanism de aparare. Frica nu face altceva decat sa creeze frica. Teama genereaza teama. Si ti-am explicat de ce: da, pentru ca subconsientul tau este prietenul tau. Your BFF! Forever! Si ce-ti citeste in minte aia iti aduce! Nu e vina lui ca tu te-ai gandit la o caramida!

Este ok sa ai ganduri negre. Toti le avem. Lasa-le sa zboare. Fa-le cu mana cand trec pe langa tine, prin tine, si intoarce-te acasa.

Unde acasa?

Aseaza-ti palma pe stern. Acolo, in caldura aceea in care auzi bataile inimii este casa ta. Acolo se adapostesc gandurile bune.

Ori de cate ori te inhaitezi cu vreo gasca de ganduri negre lasa-le cat de repede poti in pace si intoarce-te acasa. Acolo unde este iubirea si linistea si pacea.

„Vaaai mi-e teama ca n-am sa gasesc de lucru! Ca pruncii mei n-or sa aiba parte de-un viitor decent! Ca vine sfarsitul lumii…!”

lasa-le sa se duca

unul cate unul

gand dupa gand

si

intoarce-te acasa

pentru ca doar cand esti ACASA poti crea o comunicare pozitiva si eficienta cu subconstientul tau. Care subconstient va iesi apoi la vanatoare si se va intoarce acasa cu cele mai frumoase experiente de viata si cele mai bune situatii. Spune-i ce sa caute. Spune-i ce vrei!

Hei! Subconstientule! Mergi si cauta-mi oameni care sa ma inspire!

Hei! Subconstientule! Mergi si cauta-mi abundenta financiara!

Hei! Subconstientule! Mergi si cauta-mi banuti!

13000254_10205944889165380_6071004810621570710_n

Multam!❤

 

 

 

6 thoughts on “Intoarce-te acasa!

  1. si ce e mai greu e ca atunci cand esti obosita gandurile astea negre le atragi ca si un magnet si stau lipite bine. Iti recommand filmul Yes man. In medicina chinezeasca organe importante sunt influentate de emotii de exemplu frica slabeste rinichii.

    Apreciat de 1 persoană

      1. Cand sunt obosita nu plec de „acasa”.
        Imi distrag atentia cu tot felul de lucruri care nu au de a face cu problema in cauza. Si daca asta nu functioneaza ies afara .Ca in momentul in care iesi din mediul cunoscut iti distrage automat atentia altceva: strada, circulatia, oamenii, lucruri noi.
        O intamplare de acuma 10 ani mi-a ramas intiparita in minte .Nu mi-a mers tocmai bine in timpul respectiv si mergand prin oras cu treburi am intalnit doua cunostinte , una dupa alta, care au inceput sa-mi povesteasca despre problemele lor . Si erau probleme grave ca altfel aicea nimeni nu-ti marturiseste nici pe strada nici acasa asa ceva.
        Si dupa ce mi-am terminat teburile si am venit acasa am constatat ca problema mea nu mai este asa de grava ca problemele altora, s-a minimalizat in ochii mei si nu mai era de speriat. Am constatat ca nu facusem totul ca sa-mi rezolv problema deci mai erau posibilitati pe care nu le luasem in calcul. In timp ce ascultam povestile cunostintelor ma gandeam da de ce nu au reactionat la timp , poate nu ar fi ajuns unde au ajuns ? Si am constatat ca sunt pe acelasi drum , nici eu nu reactionez , din comoditate, din frica, din obisnuita. Cine iese din timp din zona asta de comfort mincinos are sanse sa fie mai mereu „acasa” .

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

