Orez cu ierburi salbatice

Am cules ieri o amestecatura foarte faina de diverse ierburi salbatice: flori de papadie, frunze de gusa porumbelului si am recoltat si primele urzici din curtea proprie! Le-am rupt cu grija ca sa le ramana radacina sanatoasa si intreaga si sa se dezvolte frumos si mai departe.

Asa ca am schimbat meniul zilei de ieri. Am calit in cateva linguri de ulei 100 g de sunca semi-afumata si am adaugat apoi 1 cana de orez, l-am calit si pe el. Ierburile culese le-am spalat si tocat in fragmente mari si le-am adaugat peste orez, am invartit si, dupa cateva secunde, am adaugat 2 cani de apa, un pic de sare, am pus capacul si l-am lasat in pace.

Dupa o vreme l-am privit cu drag si am vazut ca e fiert asa c-am decretat ca e gata. Chiar a fost!

Delicios si foarte ieftin!

3 thoughts on “Orez cu ierburi salbatice

Lasă un răspuns

