One Pot Spaghete cu… de toate :)

Cine e inventat metoda de gatire „one-pot” pentru paste a fost un geniu! Le-am gatit prima oara urmarind reteta exacta apoi am inceput sa… fabulez si sa adaptez modul acesta de gatire nevoilor proprii.

 

Asa ca saptamana asta in careva zi, am tocat un rest de sunca presata ce-si facea de cap prin frigider. L-am calit in cateva linguri de ulei. Am aplicat acelasi tratament „tocat-calit” si unei cepe si apoi au urmat doua tije de telina. Am adaugat o lingura de concentrat de rosii, doua cani si jumatate de apa, 180 g spaghete si un buchetel generos de  lastari de hamei. As fi pus capacul de nu l-as fi spart cu cateva saptamani in urma…

Spaghetele le-am rupt in doua ca sa-mi incapa in tigaie. Am avut grija sa fie acoperite cu apa si, din cand in cand, am amestecat.

Au rezultat 2 portii foarte mari de spaghete cu un sos foarte simpatic si delicios. Si, la urma, o singura tigaie si doua blide de spalat. Yey!

20160330_200521

One thought on “One Pot Spaghete cu… de toate :)

  1. E super reţeta de paste,bine ca ai mai scris despre ea ca uitasem,mulţumesc ! am făcut-o şi eu astăzi cu bucăţele de piept de pui şi tot aşa cu pastele rupte în două, a fost delicioasă !!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

