Ciorba de miel – reteta prietenei mele Kinga

Am avut oaspeti de Pastele catolic. Prietena mea cu familia mea. Am petrecut niste zile foarte frumoase impreuna. Am fost la rau, la mare pe doua plaje, la Zoo, copiii s-au jucat fotbal cu nepotul nostru si cu cainii, ne-am jucat de-a v-ati ascunselea, am gatit si am mancat impreuna.

De fapt a gatit prietena mea, experta in bucatarie, eu doar am asistat-o dar, cum asta este blogul meu (sic!) imi rezerv dreptul de a folosi pluralul in descrierea proceselor de bucatareala🙂

Am facut friptura de miel. Mielul taiat in bucati mari l-am sarat si i-am adaugat ace de rozmarin. L-am bagat la cuptor, la circa 200 de grade ( – „Neventilat ca se usuca!“) si a rezultat o friptura absolut delicioasa langa care am mancat piure de cartofi.

Bucatile ce au cazut de la transarea celor pentru friptura (cap, pielite, bucati de coaste) le-am pus la fiert in apa cu sare. O data fierte am scos bucatile din zeama, am cules carnea de pe oase si am lasat-o de-oparte. In zeama in care au fiert bucatile de miel am adaugat orez si, cand acesta a fost fiert, am adaugat o ceapa, doua tulpini de telina si doi morcovi, toate taiate in cuburi mici si cateva crengute de tarhon proaspat din gradina mea. Cand am constatat ca sunt toate fierte am pus si carnea in oala si am condimentat cu 4 linguri de otet.

Rezultatul a fost o ciorba delicioasa, cu gust delicat de miel.

20160329_201013

 

2 thoughts on “Ciorba de miel – reteta prietenei mele Kinga

Lasă un răspuns

