Detalii

~ osul ~

6 thoughts on “Detalii

    1. eu nu fierb nimic, le dau si oasele si carnea crude. Candva le-am fiert si eu dar m-am intre timp am aflat ca este mai sanatos pentru ele sa le manance crude. Am vazut la o veterinara ca da cainilor ei oase si carne crude si asa fac si eu de cateva luni bune. Sunt amandoua catelele mele in stare de sanatate absoluta🙂❤

      Apreciat de 1 persoană

      1. Nu-i problema, si eu am dat ani multi oase crude cateilor. Oricum, la cele proaspete e chiar ok. Eu ii mai arunc minunatei cate o mana de orez in oala, altfel ar manca doar carnea si oasele. Nu pune gura pe paine, mamaliga, resturi, nici macar mancare de caini nu mai vrea. Cand am luat-o manca Royal Canin insa la un moment dat le-a refuzat. La fel a facut si cu alte sortimente. Insa rontaie frunze de varza crude. :))

        Apreciază

        1. Marilena cainii mei mananca si paine uscata! La fel si cainii prietenilor sau familiei noastre cand vin la noi! Si stii de ce? Pentru ca sunt ca si copii si daca vad ca altii primesc si accepta si mananca vor si eu :)) Chiar imi zicea ieri cumnata-mea cand a vazut cum manca puiutul ei niste coji uscate ca numai la mine face de astea! :))

          Apreciază

Lasă un răspuns

