Aparat de cardio si taiat iarba, 2-1!

My dirty little secret este ca ma uit la tv la documentarele despre comunitatile Amish. Ma gadale prea putin ce si cum fac la nivel de relatii interpersonale, eu stau cu ochii binoclati sa vad ce idei pot sa imprumut din modul lor de viata.

Asa mi-a venit, in urma cu mai bine de un an, idea de a cumpara o masina manuala de taiat iarba. Si bine am facut! A costat circa EUR 50,00 si are o gramada de avantaje fata de masina la curent sau cu benzina:

Masina cu motor pentru taiat iarba

Masina manuala pentru taiat iarba
Consuma curent sau benzina care costa bani si trebuie verificata alimentarea constant Nu consuma nimic, o data cumparata este mereu pregatita pentru a fi folosita
Face galagie mare de aceea se poate folosi doar intre anumite ore, nu dimineata devreme, la ora pranzului sau seara Nu face galagie aproape deloc
Face ea toata treaba, omul merge doar dupa ea Trebuie impinsa si trasa si dupa ce tai iarba esti transpirat ca dupa un antrenament cardio
Trebuie controlat bine terenul inainte de a taia iarba pentru ca pietrele sau bucatile de ramurele pot sa strice masina Are lamele foarte trainice si daca dau de-o piatra ma opresc, o scot si merg mai departe
Trebuiesc evitate bordurile pentru a n urani lamele

Taie iarba si de pe langa borduri, fara probleme

Desigur ca telul meu este sa reduc portiunile ocupate de iarba. Voi lasa cativa metri patrati pentru caini si cativa sub un copac stufos unde sa pun o masa cu niste scaune si niste chaise-long-uri (sper c-am scris bine!). In rest idealul meu este sa am peste tot plante si tufe comestibile sau cu proprietati curative – gen levantica si trandafiri rosii.

Acesta este aparatul meu de cardio preferat:

20160315_111245

Cu cat iarba este mai inalta cu atat mai mult vor fi antrenati si abdominalii si muschii fesieri!

5 thoughts on “Aparat de cardio si taiat iarba, 2-1!

  1. Trebuie sa-i propun sotului desi probabil ca ma va intreba daca e totul ok cu mine🙂
    Ploua prea mult la noi si iarba e prea multa sa reusim cu aparat manual. Din pacate nu creste altceva decat iarba ca in toata gradina e aproape numa umbra😦

    Apreciază

Lasă un răspuns

