Supa de topinambur

Greenzonelife m-a inspirat – aproape obsesionat – cu recolta ei de topinambur (40 de kg rezultate din 6 tuberculi) pe care ii gateste in toate modurile posibile si asa c-am cumparat si eu o caserola cu 500 g . Pe fundul caserolei am gasit o brosura in care este prezentata planta, valorile ei nutritionale si niste retete.

Am gatit imediat o supa de topinambur cu scortisoara, nu multa pentru ca o mare parte din tuberculi i-am ingropat in gradina.

Cum am procedat?

Am curatat tuberculii de topinambur si 2 cartofi, plus o ceapa i-am taiat un bucati mari si i-am calit in 2 linguri de ulei de masline. I-am acoperit cu un amestec de lapte de orez si apa si i-am lasat sa fiarba pana cand s-au inmuiat de tot dupa care am adaugat sare, piper si o jumatate de varf de cutit de scortisoara (!) si am mixat totul cu mixerul vertical.

Servita cu niste crackersi integrali cumparati cu mana mea = un deliciu!

Rapid, ieftin si gustos!

20160301_190604

One thought on “Supa de topinambur

Lasă un răspuns

