Paine integrala cu hrean

Reteta originala este cu faina alba si se gaseste aici: http://www.essen-und-trinken.de/rezept/387305/meerrettichbrot.html

Eu am adaptat ingredientele nevoilor mele in felul urmator:

Reteta originala Varianta mea
350 g faina alba 350 g faina integrala
½ lingurita sare ½ lingurita sare
3 linguri hrean din borcan 3 linguri hrean proaspat razuit pe razatoare cu dinti mici
150 ml lapte 200 ml lapte de orez
1 plic drojdie uscata (9 g) 1 plic drojdie uscata (7 g)
  2 linguri ulei de masline

Reteta originala cere sa se faca un aluat framantat care se lasa apoi la crescut timp de 45 de minute dupa care se formeaza doua cordoane groase care se rasucesc, se pune painea astfel formata in tava si se mai lasa la crescut 20 de minute dupa care se coace timp de 35-40 minute pana cand capata culoarea aurului.

In varianta mea am pus totul in cuva masinii de facut paine si am folosit programul special pentru paine integrala.

20160226_115040

A iesit o paine buna, decent de aromata.

 

 

Lasă un răspuns

