Felii pane de gris dulce

M-am ghidat dupa reteta de aici: http://www.essen-und-trinken.de/rezept/304369/suesse-griessschnitten.html am adaptat-o insa gusturilor mele.

Cum am procedat?

Am pregatit ingredientele:

500 ml lapte (de orez in cazul meu)

2 linguri mari de zahar

1 varf de cutit sare

100 g gris

Am pus la fiert laptele cu zaharul si cu sarea apoi am adaugat grisul in ploaie. Am continuat sa amestec pana cand compozitia a capatat o consistenta mai tare. Intre timp am uns o tava / forma de dimensiuni reduse (circa 24 X 18) cu o lingura de ulei si am turnat grisul fiert in ea, am acoperit tava/forma cu folie alimentara si am lasat totul la frigider (dupa ce s-a racorit, bineinteles) timp de circa 2 ore. Trecute orele am taiat compozitia din tava in 12 parti.

Apoi am pregatit ingredientele pentru facut pane:

1 ou batut intr-un castron

100 g (circa) pesmet pe o farfurie

Am luat fiecare bucata de gris si am trecut-o prin ou apoi prin pesmet si am prajit-o in cateva linguri de ulei de floarea soarelui. Am pus bucatile prajite pe un servet sa se scurga bine de ulei.

Pe farfurie le-am pus in frunte cate-o lingura de miere cu nuci si scortisoara.

20160223_224908

Un deliciu! In afara crocante si inauntru cremoase! Abia astept sa vina maine cumnata la cafea s-o servesc! Ea iubeste grisul in toate formele lui!❤

 

 

2 thoughts on “Felii pane de gris dulce

Lasă un răspuns

